تهران - ایسکانیوز: تلویزیون صربستان از اسلوبودان کواچ سرمربی والیبال کشورمان به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری در صربستان نام برد.

انگار قرار است هر خارجی موفقی که هدایت تیم ملی والیبال ایران را به عهده می گیرد پس از درخشش برگردد و به تیم کشورش خدمت کند؛ هنوز سناریوی جدایی ولاسکو از تیم ایران از بین نرفته که حالا رسانه های صربستانی خبر می دهند اسلوبودان کواچ یکی از گزینه های مربیگری در تیم ملی صربستان است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از «تلویزیون BN» صربستان، نمایش خیره کننده کواچ در تیم ملی ایران و از همه مهمتر شکست خوردن صربستان به دست همین مربی باعث شده تا او یکی از دو گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی صربستان باشد. در واقع ایگور کولاکوویچ، مربی سابق تیم صربستان پس از شکست مقابل ایران از سمتش استعفا کرد تا حالا گمانه زنی ها درباره جانشین او شروع شود.

البته این شبکه تلوزیونی در گزارشی که تهیه کرده به این موضوع اشاره کرده است که بخت گاییچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی صربستان به مراتب بیشتر از کواچ است؛ سابقه او در مربیگری و افتخاراتی که او به همراه تیم ملی یوگوسلاوی داشته فاکتور ارجحیت این مربی به کواچ خوانده شده است.
کد خبر: 82925

وب گردی

وب گردی