مصدومیت  3 سرنشین پراید که به علت نقص فنی کنار بزرگراه  یاسینی متوقف بود/۴نفر راهی بیمارستان شدند

یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف بود و سه نفر سرنشینان این وسیله نقلیه در حال تعمیر خودرو بودند که ناگهان یک دستگاه خودرو سواری پراید دیگراز راه رسید و به شدت با قسمت عقب این خودرو سواری و همچنین سه نفر سرنشینان آن بنام های ابوالفضل – ت ۳۳ ساله، حسین – ف ۴۰ ساله و اکبر – ب ۲۴ ساله برخورد کرد و سپس واژگون شد.

به گزارش ایسکانیوز ، این حادثه ساعت ۸:۵۵ صبح امروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی این حادثه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۳۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به بزرگراه شهید بابایی روانه شدند.

احمد قاسمی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت:رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی، موجب بروز تصادف دو خودرو سواری در بزرگراه شهید یاسینی و مصدوم شدن چهار سرنشین آن شد.

وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه علاوه بر مصدومیت سه سرنشین خودروی متوقف شده در کنار بزرگراه، راننده جوان خودروی پراید دیگر نیز به سختی مجروح شدند.

قاسمی تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق هردو خودرو سواری را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف، هر چهار مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان پس از انتقال هر دو خودرو سواری به حاشیه جاده و ایمن سازی کامل محل، به ایستگاه خود بازگشتند.
گفتنی است علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد.

مهر

700

کد خبر: 829274

وب گردی

وب گردی