پیام تبریک سرپرست سازمان اورژانس کشور به مناسبت روز پزشک  

سرپرست اورژانس کشور گفت: روز پزشک بر شما پزشکان دلسوز و زحمتکش که با دستان پر مهر و شفا بخش, خدمت به خلق را سرلوحه زندگی خویش قرارداده و در سایه الطاف الهی برای التیام دادن به دردهای بیماران مجدانه می کوشید مبارک باد.

به گزارش ایسکانیوز، دکترپیرحسین کولیوند در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت ‌: روز پزشک بر شما پزشکان دلسوز و زحمتکش که با دستان پر مهر و شفا بخش, خدمت به خلق را سرلوحه زندگی خویش قرارداده و در سایه الطاف الهی برای التیام دادن به دردهای بیماران مجدانه می کوشید مبارک باد.

اینجانب با دلی سرشار از احترام و سپاس, مفتخرم که از سرزمین وحی فرا رسیدن یکم شهریورماه، سالروز تولد دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابو علی سینا که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است را به شما که در کسوت پرافتخار پزشکی متعهدانه به امر مقدس طبابت با جان دل به خدمت رسانی همت گمارده اید تبریک عرض کرده واز تلاش شما سپیدپوشان عرصه سلامت که با مجاهدت و ایثار جانی تازه به جامعه می بخشید تقدیر و تشکر می کنم.

آرزومندم در پرتو لطف خداوند و در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران درمسیر توسعه سلامت جامعه افتخار آفرینانه کوشا و پویا باشید .
701

کد خبر: 829335

وب گردی

وب گردی