گزینه‌های خارجی به نیمکت استقلال نزدیک‌تر شدند/ از اسکوچیچ و اشتیلیکه تا دوست صمیمی برانکو!

شنیده می‌شود هیأت مدیره باشگاه استقلال پس از شکست روز گذشته (سه‌شنبه) گزینه‌های خارجی را به صورت جدی‌تری بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پنج بازی، سه شکست، تنها یک پیروزی و به ثمر رساندن فقط یک گل آن هم توسط هافبک ازبکستانی، آمار فاجعه‌بار علیرضا منصوریان روی نیمکت تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر هفدهم بوده است.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت که تحت فشار شدیدی از سوی هیأت مدیره باشگاه استقلال و هواداران تیمش قرار داشت، امیدوار بود با کسب پیروزی خانگی مقابل پدیده از بحران خارج شود اما تیمش در ورزشگاه آزادی دو گل دریافت کرد و باز هم در باز کردن دروازه حریف ناکام بود تا هواداران با شعار و سنگ از سرمربی تیم محبوب‌شان پذیرایی کنند.

منصوریان پس از شکست استقلال در نشست خبری حاضر نشد و حتی شایعاتی مبنی بر استعفای او مطرح شد. با این حال مسئولان باشگاه فعلا هم استعفا و هم اخراج سرمربی تیم خود را تکذیب کرده‌اند اما شنیده می‌شود هیأت مدیره باشگاه استقلال، گزینه‌های خارجی را به صورت جدی‌تری بررسی می‌کند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق فولاد خوزستان که در ملوان بندرانزلی هم کارنامه درخشانی را ثبت کرد، جدی‌ترین گزینه جانشینی منصوریان است. وی که مورد حمایت پندار توفیقی، معاون اجرایی باشگاه استقلال قرار دارد فصل گذشته نیز بسیار به نیمکت استقلال نزدیک شد اما در نهایت منصوریان روی نیمکت استقلال نشست. شنیده می‌شود یکی از مسئولان بلندپایه دولت هم علاقه دارد سرمربی کروات سابق فولاد هدایت استقلال را در دست بگیرد.

اولی اشتیلیکه، مربی آلمانی پیشین تیم ملی کره جنوبی که آمار ضعیفی را در این تیم ثبت کرد، به واسطه کارنامه خوب خود پیش از حضور در شرق آسیا از گزینه‌های جانشینی منصوریان محسوب می‌شود. حسن زمانی، منتقد سفت و سخت منصوریان که بارها نارضایتی خود را از عملکرد کادر فنی اعلام کرده حامی اشتیلیکه محسوب می‌شود.

زلاتکو دالیچ، سرمربی سابق العین که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با برانکو ایوانکوویچ دارد هم آخرین گزینه هیأت مدیره باشگاه استقلال است. زمانی و یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره آبی‌پوشان سعی دارند در جلسه‌ای اضطراری بحث اخراج منصوریان مطرح کنند. البته شنیده می‌شود اعضای هیأت مدیره در تلاش هستند منصوریان را مجاب به استعفا کنند تا مجبور به اخراج او نشوند.

604

کد خبر: 829355

وب گردی

وب گردی