روکش آسفالت 2 میلیون و 550 متر مربع معبر بزرگراهی در 5 ماه گذشته

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد:از ابتدای سال 1396 تاکنون بیش از 2 میلیون و 550 هزار مترمربع سطح معبر در قالب احداث بزرگراه ها و تقاطع های غیرهمسطح و همچنین مرمت برخی معابر بزرگراهی زیر روکش آسفالت رفته است.

به گزارش ایسکانیوز ، مهندس علیرضا جاوید با بیان آنکه از ابتدای سال 1396 تاکنون بیش از 2 میلیون و 550 هزار مترمربع سطح معبر در قالب احداث بزرگراه ها و تقاطع های غیرهمسطح و همچنین مرمت برخی معابر بزرگراهی زیر روکش آسفالت رفته است، گفت: 1 میلیون و 670 هزار مترمربع از این مقدار روکش آسفالت، مربوط به طرح های لکه گیری و مرمت معابر بزرگراهی بوده است.
وی همچنین افزود: بالغ بر نیمی از 340 هزار تن آسفالت مصرف شده در 5 ماه گذشته در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تولید شده است.
گفتنی است تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد، پل های دوربرگردان غرب به غرب و شرق به شرق بلوار ارتش و نیز مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع)، تونل و زیرگذر ضربعلی زاده، بزرگراه شهید حسین همدانی(ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه (در تراز زیرسطحی بوستان جنگلی چیتگر) از مهمترین پروژه های به ثمرنشسته در سال جاری به شمار می آیند که حدود یک میلیون متر مربع سطح معبر را شامل شده و زیر روکش آسفالت رفته اند.

701

کد خبر: 829409

وب گردی

وب گردی