محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران

محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران از امروز اول شهریور در جاده های مازندران اعمال شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته محدودیت‌ های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران اعمال شد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) اول شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه چهارم شهریورماه از محور‌های کرج به چالوس، جاده هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه چهارم شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها در این محور ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه سوم شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

902/900

کد خبر: 829470

وب گردی

وب گردی