بزرگداشت لیلا حاتمی در کانادا برگزار شد

مراسم بزرگداشت لیلا حاتمی بازیگر سینما، داور جشنواره کن و عضو آکادمی اسکار روز دوشنبه در سالن کی‌میک شهر ونکوور کانادا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، به این مراسم که به همت دکتر امیر هوشنگ هاشمی، نویسنده و منتقد سینما و عضو هیأت داوران جشن حافظ برگزار شده بود با استقبال گسترده علاقه‌مندان به سینمای ایران و ایرانیان مقیم کانادا روبرو شد.

در این مراسم خانم بویین ما ضمن قرائت پیام‌های جان هورگان نخست‌وزیر و لیزا بیر وزیر فرهنگ ایالت بریتیش کلمبیا تقدیرنامه‌ای رسمی از طرف دولت کانادا به لیلا حاتمی به پاس فعالیت‌ها و دستاوردهای ارزنده در دنیای هنر اهدا کرد.

بر اساس این گزارش،این رویداد که در ادامه مسترکلاس لیلا حاتمی که روز ۱۵ آگست(برابر با ۲۴) و با نمایش فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» برگزار شد و پس از پایان نمایش این اثر سینمایی، لیلا حاتمی به همراه جنیفر کلمنس، مدیر دپارتمان بازیگرى مدرسه ى سینمایى ونکوور به سوالات حاضرین که عمدتا از جنس مخاطبین آکادمیک و دانشجویان بودند پاسخ دادند.

در این مراسم همچنین تقدیرنامه پارلمان کشور کانادا به مناسبت حضور لیلا حاتمی بانوی هنرمند ایرانی در این کشور، توسط فین دانلی نماینده پارلمان کانادا به ایشان اهدا گردید.

501

کد خبر: 829502

وب گردی

وب گردی