بهره برداری از هزار طرح عمرانی ،خدماتی و درمانی در فارس

بیش از هزار طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی درمانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری همزمان با هفته دولت در استان فارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد علی افشانی استاندار فارس همزمان با آغاز هفته دولت گفت: این طرح‌ها شامل، ۵۲ طرح در حوزه حمل و نقل و راههای اصلی و فرعی، ۲۱ طرح در حوزه انتقال، تامین و توزیع آب، ۴۴ طرح در حوزه فرهنگی، آموزشی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و میراث فرهنگی و ۲۶ طرح در حوزه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی است.
افشانی افزود: ۱۰۸ طرح در حوزه بهداشت و درمان، ۱۹۱ طرح در حوزه برق و انرژی، ۳۵۲ طرح در حوزه عمران شهری، شهرداری ها، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن، ۱۴ طرح در حوزه فضاهای ورزشی شهری و روستایی، ۱۰۴ طرح در حوزه طرح‌های صنعتی و تولیدی، هفت طرح در حوزه زیربنایی بخش کشاورزی و ۴۱ طرح در سایر حوزه‌های خدماتی و زیر بنایی از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت در این استان به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: همچنین امسال در هفته دولت در حوزه مسکن شهری و روستایی ۹۰ طرح که مشتمل بر ۶ هزار و ۴۷ واحد مسکونی است در فارس افتتاح می‌شود.
استاندار فارس بیان کرد: در کنار بهره برداری از طرح‌های یاد شده، عملیات اجرایی ۷۰ طرح با ۶۲۶ میلیارد تومان اعتبار نیز آغاز خواهد شد.
وی گفت: پیشتر و در فاصله زمانی دهه فجر سال ۹۵ تا پایان مرداد امسال، ۴۹۶ طرح با اعتباری معادل ۲ هزار و ۷۷۴ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری رسید.

901

کد خبر: 829663

وب گردی

وب گردی