پرفروش های موسیقی در هفته ای که گذشت/ ماکان بند با اولین آلبوم در صدر

«دیوونه بازی» اولین اثر از ماکان بند و «یادم تو را فراموش » مازیار فلاحی پرفروش ترین آلبوم های هفته شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، جایگاه نخست پرفروش ترین آلبوم این هفته به «دیوونه بازی» اولین آلبوم رسمی ماکان بند تعلق گرفت.

سبک این آلبوم پاپ است که قطعات آن در فضای الکترونیک تنظیم شده‌اند. نوای ساکسیفون بر روی موسیقی الکترونیک و آواز پاپ از خصوصیات اصلی آثار این آلبوم است.

در واقع جایگاه موسیقی ماکان بند را می توان چیزی میان موسیقی تلفیقی الکترونیک، پاپ، هاوس و هیپ‌ هاپ دانست که با ایجاد این تفاوت توانسته در مدت زمان کوتاهی مخاطبین بسیاری بدست آورد.

امیر مقاره و رهام هادیان به عنوان خوانندگان این گروه ،یاشارخسروی مدیر هنری و امیر میلاد نیکزاد به عنوان تنظیم کننده در این گروه فعالیت می کنند.

** چهارمین آلبوم خواننده« قلب یخی» دوم شد

پس از اولین آلبوم ماکان بند، پیش فروش آلبوم«یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی، ترانه سرایی حسین عبدالهی، علی ثابت قدم، نیما ایمانی، فرناز عباسی و مازیار فلاحی و تنظیم امیر جمال فرد، نوید اسکندر و مازیار فلاحی جایگاه دوم پرفروش های هفته را از آن خود کرد.

آلبوم «یادم تو را فراموش» دوازده قطعه به نام های «استرس»، «دیوونه»، «عشق تو صدام»، «قسم»، «ممنونم»، «ای جونم»، «طهرون»، «دلم تنگه»، «دست بزن»، «ناردون»، «حواست به منه (ریمیکس)» و «یادم تو را فراموش» دارد که آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده مازیار فلاحی بوده و تنها دو قطعه را رامین عبدالهی و امیر جمال فرد آهنگسازی کرده‌اند.

** مدونای بازهم در لیست پرفروش ترین ها قرار گرفت

جایگاه سوم پرفروش های این هفته به آلبوم «مدونای» اثر از گروه دنگ شو اختصاص یافت که دو هفته گذشته در صدر پرفروش ها بود. آلبوم جدید دنگ شو ده قطعه به نام های «بادگناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج»، «حباب»، «خورشید می شوم» و «آخر قصه» دارد که البته دو قطعه «باد گناهکار» و «چیزی» به صورت تک آهنگ منتشر شده بودند،با تنظیمی متفاوت در این اثر نیز قرار دارند.

«مدونای» با صدای طاها پارسا و میلاد باقری و با همکاری رضا شایا ، صبا صمیمی ، خشایار روانگر، سروش عدل به عنوان نوازندگان اصلی گروه موسیقی «دنگ شو» تولید شده است.

** اعتراض فریدون به خنده های معشوقه اش این بار چهارم شد

جایگاه چهارم پرفروش های هفته به آلبوم ادبی« غمنومه فریدون» حسین علیزاده و پیمان قدیمی تعلق گرفت. این آلبوم که چهار هفته متوالی در لیست پرفروش ترین ها قرار گرفته است، داستان روستایی را روایت می کند که شادی و خندیدن را در آنجا ممنوع می شود و فریدون جوان خنده روی این آبادی برای دیدن خنده های معشوقه اش «هیچا» اعتراض می کند.

در «غمنومه فریدون» هنرمندانی مانند صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، آیدا شاملو، سیامک صفری، ژاله علو، فاطمه معتمدآریا و زنده‌یاد مرتضی‌ احمدی ایفای نقش کرده اند.

** دومین آلبوم تک نواز حمید مبتسم پرفروش شد

درپایان پس از معرفی چهار آلبوم از پرفروش ترین ها، به آلبوم«سپیدار» با صدای حمید متبسم می رسیم. «سپیدار» که دومین آلبوم تک‌نوازی حمید متبسم به شمار می‌آید، شامل شش قطعه ضربی بر اساس ردیف دشتی است.

این آلبوم شامل شش قطعه تک‌نوازی سه‌تار در پرده‌های دشتی به نام‌های درآمد، سپیدار، زیرکش سلمک و چهار پاره، پرواز، اوج و مستانه است که ۲۱ مردادماه سال جاری منتشر شد.

503

کد خبر: 829751

وب گردی

وب گردی