افتتاح واحد تولیدی شناور در کنارک

به مناسبت هفته دولت واحد تولیدی شناور با سرمایه‌گذاری ۷۲۶ میلیون ریالی و اشتغال ۳۰ نفر با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان کنارک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت واحد تولیدی شناور با سرمایه‌گذاری 726 میلیون ریالی و اشتغال 30 نفر با حضور جمعی از مسئولین محلی در شهرستان کنارک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حمیدرضا شایان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنارک در مراسم افتتاح این واحد تولیدی اظهار داشت: این واحد تولیدی به مناسبت اولین روز هفته دولت،با هدف اشتغال‌زایی و رونق صید و صیادی در جنوب سیستان و بلوچستان احداث و افتتاح شده است.

وی افزود: این واحد که به تولید و تعمیر انواع شناور صیادی با ظرفیت سالیانه 74 فروند می‌پردازد، با سرمایه‌گذاری 726 میلیون ریال و اشتغال 30 نفر راه‌اندازی شده است.

شایان با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در 3 شیفت کاری فعالیت دارد، گفت: در هفته دولت با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولین ستادی و شهرستانی 2 طرح تولیدی دیگر شامل یک واحد تولیدی قوطی کنسرو و یک واحد تولیدی کنسرو تن ماهی با مجموع سرمایه‌گذاری 190 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنارک خاطرنشان کرد: حمایت از صنایع تولیدی وابسته به دریا در شهرستان کنارک به طور ویژه در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

901

کد خبر: 829774

وب گردی

وب گردی