امام‌جمعه قم: مسئولان غیرتمندانه در برابر دشمنان و تهدیدها ایستادگی کنند

تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(ع) گفت: دولت‌های ما باید از شهید رجایی و باهنر درس لازم را برای خدمت برگرفته و غیرتمندانه در برابر دشمنان و تهدیدها ایستادگی کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: این هفته به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به این عنوان مسمی یافته است، از این‌رو باید دولت‌های ما از این دو دولتمرد درس لازم را برای خدمت برگرفته و غیرتمندانه در برابر دشمنان و تهدیدها ایستادگی کنند.

وی افزود: دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(ع) بابیان اینکه در آستانه دهه ولایت از عید سعید قربان تا غدیر خم نیز قرارگرفته‌ایم، گفت: این دهه، دهه مبارکی است که در آن باید به ذکر مناقب و فضایل اهل‌بیت(ع) پرداخته شود و معارف ناب مکتب آل الله برای مردم به‌ویژه جوانان تبیین شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: در این دهه باید برای ترویج فرهنگ شادی در سیره اهل‌بیت(ع) تلاش شود.

امام‌جمعه قم با اشاره به برگزاری آیین تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضاهای شوراها امروز کار خویش را شروع کرده‌اند، ولی این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که فرصت‌ها برای کار و خدمت محدود است ولی آنچه از ما می‌ماند، خدمتی است که به اسلام و نظام و مردم و کشور داشتیم.

901

کد خبر: 829775

وب گردی

وب گردی