رونمایی از آثار هوشنگ مرادی کرمانی در نمایشگاه کتاب پکن

مراسم رونمایی از آثار هوشنگ مرادی کرمانی عصر امروز در محل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، عصر امروز غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن شاهد رونمایی از دو اثر هوشنگ مرادی کرمانی با عنوان های «مربای شیرین» و «خمره» بود. این مراسم با حضور ناشران آثار هوشنگ مرادی کرمانی برگزار شد.

هوشنگ مرادی کرمانی گفت: امروز روز بزرگی برای من است وخیلی احساس خوشبختی می کنم که 2 جلد از آثارم به زبان چینی چاپ شده است رونمایی می شود. قبلا کتاب داستان کوتاهی از من در چین با عنوان «شیر» چاپ شده است که در این داستان به زندگی دوران کودکی من اشاره شده است.

خالق قصه های مجید در ادامه گفت: ماجرای این دو کتاب که اکنون به زبان چینی چاپ شده یکی در روستا و دیگری در شهر اتفاق افتاده است.

مرادی کرمانی گفت: «خمره» ماجرای داستانی در روستای محل زندگی ما است که موضوع آن در خصوص کمبود آب در روستای محل زندگی مان است. این کتاب به 20 زبان در کشورهای مختلف ترجمه شده و جوایز بین المللی زیاری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : کتاب مربای شیرین داستان ساده است که در آن روابط بین انسان های یک شهر را روایت می کند . این کتاب هم به زبان های مختلف ترجمه شده و بر اساس آن نیز یک فیلم ساخته شده است.

در این مراسم بخش هایی از این داستان ها برای حاضران خوانده شد و به زبان چینی ترجمه گردید که مورد استقبال گسترده واقع شد.

502

کد خبر: 829997

وب گردی

وب گردی