پایان کار شاگردان سیچلو با پیروزی برابر چین/ ایران هفتم شد

تیم والیبال زیر 23 سال ایران با پیروزی 4 بر یک مقابل چین در آخرین دیدار قهرمانی جهان در جایگاه هفتمی ایستاد.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم والیبال زیر 23 سال ایران در آخرین دیدار خود که برای کسب عنوان هفتمی مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شد به مصاف چین رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر یک و امتیازات 17 بر 15، 15 بر 5، 15 بر 11 و 17 بر 19 و 20 بر 18 حریف خود را شکست دهد.

سیچلو با تغییراتی نسبت به بازی های گذشته آرایش تیمی خود را طراحی کرد به طوری که جواد کریمی، رسول آقچه لی، سلیم چپرلی، سعید جواهری، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان و اسماعیل طالبی از ابتدا بازی را آغاز کردند. سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران سعی کرد در آخرین بازی از تمامی بازیکنان استفاده کند و به همین دلیل سایر بازیکنان تیم که فرصت کمتری برای حضور در زمین را پیدا کرده بودند در این دیدار به کار گرفته شدند.

با اینکه بازی ایران به وقت محلی ساعت 10 صبح برگزار می‌شد، اما ایرانی‌هایی که در روزهای گذشته حامی بازیکنان بودند یک بار دیگر به سالن آمدند و با همان انرژی روزهای گذشته تیم را تشویق کردند. با تمام این اتفاقات پرونده رقابت های تیم والیبال زیر 23 سال ایران در رقابت های قهرمانی جهان با پیروزی مقابل چین و قرار گرفتن در جایگاه هفتمی بسته شد.

پس از این دیدار تا ساعاتی دیگر دو تیم روسیه و آرژانتین، هم گروه ایران برای تعیین قهرمان این دوره از رقابت‌ها رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

602

کد خبر: 830017

وب گردی

وب گردی