مسئولان باید در محضر مردم پاسخگو باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: به فرموده امیرالمومنین علی(ع)، این پست و مقام های دنیوی، امانت الهی است و مسئولان باید در محضر مردم پاسخگو باشند.

به گزارش ایسکانیوز آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با متانت به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم رای دادند و حالا نوبت این وزیران تازه نفس است که برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم تلاش کنند.
وی اظهار کرد: به فرموده امیرالمومنین علی(ع)، این پست و مقام های دنیوی، امانت الهی است و مسئولان باید در محضر مردم پاسخگو باشند.
امام جمعه همدان افزود:مسئولان از پایین ترین تا بالاترین شغل در درگاه الهی مسئول هستند و نباید کاری کنند که دچار غرور و نخوت و تکبر شوند بلکه باید به گونه ای عمل کنند که در روز اخر کاری خود شرمسار نباشند.
آیت الله محمدی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از بزرگان استان همدان با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری دید بسیار مثبتی نسبت به دارالمونین و دارالمجاهدین همدان دارند و همدانی ها باید انتظارات ایشان را برآورده کنند.
وی گفت:هیچ شهری به اندازه همدان انسان های فرهیخته در همه زمینه ها تربیت نکرده است و این شخصیت ها همواره همچون خورشید بر دلهای افراد می تابند.
آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 24 نقطه استان همدان اقامه می شود.

900

کد خبر: 830034

وب گردی

وب گردی