تهران – ایسکانیوز: شب دوم از دور اول بازی های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که درخشان ترین نتیجه ها را تیم های پورتو و رم گرفتند.

تیم های حاضر در گروه های چهارم تا هشتم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود؛ در این بازی ها و در مهمترین دیدار تیم بایرن مونیخ در خانه میزبان تیم منچستر سیتی انگلیس بود و با یک گل به برتری رسید.

شاگردان گواردیولا که فصل پیش هم با تیم سیتی در این ورزشگاه بازی کرده بودند و تن به شکست دادند این بار به نتیجه را جبران کردند تا گام اول را با 3 امتیاز بردارند. البته این 3 امتیاز در حالی به دست آمد که بازی تا دقیقه 90 بدون گل دنبال می شد تا اینکه ژروم بواتنگ کار را یکسره کرد و باواریایی ها را برنده میدان کرد.

اما در دیگر بازی گروه E تیم رم در دیداری یک طرفه توانست با نتیجه 5 بر یک تیم زسکا را در هم بکوبد. رمی ها که به خوبی می دانند در حضور تیم هایی مثل بایرن و سیتی کار دشواری برای صعود به مرحله بعد دارند تصمیم گرفتند حداقل از لحاظ تفاضل گل هم که شده بازی شان برای تیم بدون شانس این گروه یعنی زسکا را محکم بردارند.

اما در بازی های گروه F تیم بارسلونا برخلاف انتظار نتوانست نمایش درخشانی مقابل آپوئل قبرس داشته باشد و فقط با یک گل که جرارد پیکه در نیمه اول بازی زد به برتری رسید.

مسی که در این دیدار نیاز داشت گل های زده اش در اروپا را بیشتر کند پایش به گلزنی باز نشد تا در رنکینگ برترین گلزن های رقابت های اروپایی پشت سر رائول و رونالدو قرار بگیرد.

در دیگر بازی این گروه هم تیم پاری سن ژرمن که به خانه آژاکس رفته بود نتوانست از گل برتری اش دفاع کند تا در نهایت تن به تساوی یک – یک دهد.

اما در گروه G شاگردان مورینیو مقابل تیم شالکه غافل گیر شدند و به نتیجه مساوی رضایت دادند؛ چلسی با وجود اینکه با یک گل از شالکه پیش افتاده بود مقابل هونتلار، مهاجم تیم شالکه تسلیم شد تا با نتیجه یک – یک کار را تمام شده ببیند.

تیم اسپورتینگ هم که با تک گل نانی موفق شده بود ماریبور را در خانه خودش شکست دهد در دقایق پایانی گل مسوی را خورد و سه امتیاز ارزشمندش را با یک امتیاز عوض کرد.

سرانجام در گروه H این بازی ها هم تیم های بیلبائو و شاختار به مساوی بدون گل رضایت دادند تا مبهوت دیگر نتیجه این گروه باشند؛ جایی که تیم پورتو با 6 گل تیم باته بوریسف را در هم کوفت و بهترین نتیجه شب دوم را به نام خود زد.
کد خبر: 83004

وب گردی

وب گردی