بزرگترین جشنواره دانش آموزی کشور در دانشگاه شریف برگزار شد

بیست و یکمین مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان سوم شهریور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه شریف؛ بیست و یکمین دوره ی مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ) ، با حضور بیش از هزار دانش آموز، امروز سوم شهریورماه سال جاری در محل سالن تربیت بدنی استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ دانش آموزان در رشته های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، طراحی سه بعدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این جشنواره که بزرگترین فستیوال دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL است با حضور بیش از هزار دانش آموز از ۱۰۰ شهر کشور در بیش از ۲۵ بخش متنوع در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد.
خاطر نشان می شود: این مسابقات با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی با حضور دانش آموزانی در تمامی مقاطع برگزار گردید.
از ویژگی های این مسابقه می توان به؛ رفع نیازهای بالادستی کشور بر اساس طراحی رشته ها به صورت ساده سازی شده و پوشش سریع ترین پیشرفت های علمی روز دنیا از طریق این مسابقه اشاره کرد.
۷۵ تیم برتر این دوره از مسابقات عصر روز جمعه سوم شهریورماه در مراسم اختتامیه معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

کد خبر: 830074

وب گردی

وب گردی