ایران در بعد سیاسی نقش تأثیر گذاری در جهان دارد

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که هیچ حرکتی در منطقه خاورمیانه بدون رضایت جمهوری اسلامی محقق نخواهد شد، ابراز کرد: این افتخار فوق العاده نشان دهنده آن است که خون شهدا به بار نشسته و ایران در بعد سیاسی نقش تأثیر گذاری در جهان دارد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا خباز در سومین روز از هفته دولت با حضور در امامزاده یحیی(ع) سمنان برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای این شهرستان، ضمن تشریح عملکرد چهارساله دولت یازدهم در استان، بیان داشت: پس از برجام بیش از هفت هزار میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی امضا شده و این بدان معنی است که بخش خصوصی در سمنان آمادگی دارد تا با تمام دنیا در ارتباط سازنده مبتنی بر توسعه اقتصادی و تولید باشد.

وی افزود: امضای تفاهم نامه های همکاری با سرمایه گذاران در استان سمنان با برگزاری هشت همایش سرمایه گذاری فراهم شد که خوشبختانه با برگزاری این رویدادهای مهم، آرامش بر فضای سرمایه گذاری حاکم شده است.

۴۸۰پروژه در استان سمنان افتتاح می شود

استاندار سمنان همچنین گفت: در سطح استان طی هفته دولت ۴۸۷ پروژه به مبلغ ۳۱۰ میلیارد تومان افتتاح می‌ شود که میزان اشتغال این پروژه ها ۷۵۰ شغل جدید است.

خباز بیان کرد: در دهه فجر سال گذشته ۷۲۶ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و این درحالی است که در سال جدید با حضور رییس جمهور و وزرای بهداشت و نیرو ۹۶۲ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید که با پروژه های هفته دولت، مجموعا یک هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی را برای این استان به ارمغان آورده است.

وی افزود: افتتاح بیش از یک هزار و ۲۰۰ پروژه در کمتر از شش ماه نشان دهنده آن است که آهنگ سازندگی در دیار قومس شتاب گرفته و همه مدیران با تمام توان در این مسیر گام بر می دارند.

خاورمیانه بدون ایران تصور ناپذیر است

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که هیچ حرکتی در منطقه خاورمیانه بدون رضایت جمهوری اسلامی محقق نخواهد شد، ابراز کرد: این افتخار فوق العاده نشان دهنده آن است که خون شهدا به بار نشسته و ایران در بعد سیاسی نقش تأثیر گذاری در جهان دارد.

خباز در پایان بیان کرد: امروز زمان همبستگی و کمک به دولت است و مجلس در این بخش به خوبی ایفای نقش کرد و یکی از دستاوردهای انقلاب حمایت از رأی مردم و منتخبان آنها است.

900

کد خبر: 830160

وب گردی

وب گردی