نصب پرده های دوخت دبی در منازل شمال تهران

چوداری گفت: بیشتر مشتریان ساکن شمال تهران پرده‌هایی که سفارش می دهند تماما در دبی یا ترکیه دوخته می‌شود و به صورت کامل وارد کشور می شود و ما فقط اینجا کار نصب را انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان شهرستان تهران در خصوص بیشترین علل شکایت مردم به این اتحادیه گفت: با توجه به این که صنف ما دارای 8 زیر مجموعه است سالیانه 280 تا 300 فقره شکایت برای ما فرستاده می‌شود که بیشترین آن مربوط به پرده دوزان و پرده فروشان و نقاشان است.

چوداری ادامه داد: معمولا وقتی مردم برای خرید پرده مراجعه می کنند فقط قیمت پارچه را سوال می کنند و از هزینه های جانبی آن که شامل دوخت و نصب و لوازم مربوطه می شود اطلاعی ندارند که همین موارد در برخی مواقع سبب می شود که قیمت‌ها تا 3 برابر افزایش پیدا کند. البته در برخی موارد فروشنده نیز از بیان این هزینه‌ها خودداری می کند تا خریدار در عمل انجام شده قرار بگیرد.

او اظهار داشت: با توجه به تنوع پرده‌ها و تفاوت آنها از لحاظ کیفیت، قیمت‌ها تفاوت‌های زیادی دارد به خصوص در مورد پرده های خارجی در بازار فقط نمونه بریده شده وجود دارد و پس از سفارش مشتری در کشور تولید کننده که معمولا ترکیه، چین یا دبی است، تولید می‌شود.

رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان شهرستان تهران افزود: متاسفانه تفاوت پرده داخلی و خارجی بسیار زیاد است و مهم‌ترین علت آن پایین بودن کیفیت ماشین آلات تولیدکنندگان ایرانی است. البته هنوز بازار قاچاق این محصول مانند سایر اقلام فعال نشده است.

چوداری گفت: بیشتر مشتریان ساکن شمال تهران پرده‌هایی که سفارش می‌دهند تماما در دبی یا ترکیه دوخته می‌شود و به صورت کامل وارد کشور می شود و ما فقط اینجا کار نصب را انجام می‌دهیم.

قشر متوسط نیز معمولا سفارش پرده خود را از چین می دهند که البته تعداد آنها خیلی کم است.

رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان شهرستان تهران در پایان گفت: ما سعی می کنیم شکایت‌های مشتریان را به صورت کدخدا منشی حل کنیم اما در بیشتر مواقع این شکایات به تعزیرات ارسال می‌شود.

منبع: ایلنا

403

کد خبر: 830196

وب گردی

وب گردی