سرلشکر باقری: نباید شائبه تعلق سازمانی در نیروهای مسلح به وجود آید

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انسان جایز الخطاست گفت: احتمال دارد شائبه تعلق سازمانی در نیروهای مسلح به وجود آید اما نباید این اشتباهات مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم معارفه جانشین جدید این ستاد با تشکر از زحمات یک ساله امیر موسوی و آرزوی موفقیت برای ایشان در پست جدید اظهار داشت: شناخت من از سرلشگر صالحی به دوران دفاع مقدس بر می گردد. البته ایشان بعد از جنگ با اعتماد فرمانده معظم کل قوا به مدت ۱۲ سال فرماندهی کل ارتش را بر عهده داشتند و توانستند دوران درخشانی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: با توجه به توانایی های سرلشگر صالحی امیدوارم حضورشان در ستاد کل منشا خیر و برکت و موفقیت های بسیار شود.

سرلشگر باقری با اشاره به دوران مسئولیت امیر موسوی در ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: ما امروز همکاری و مساعدت یک دوست قدیمی یعنی امیر موسوی را در ستاد کل از دست می دهیم که سوابق ایشان بسیار درخشان است و در این یک سال همکاری در ستاد کل تصمیمات و اقدامات خوبی داشتند که بسیار به ما کمک کرد امیدوارم دوران حضورشان در ارتش نیز سرمنشا خیر و البته همکاری بیشتر ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انسان جایز الخطاست گفت: احتمال دارد شائبه تعلق سازمانی به سپاه در نیروهای مسلح به وجود آید اما نباید این اشتباهات مورد تاکید قرار گیرد. ان شاءالله بتوانیم همان گونه که مورد رضایت الهی است و البته خواسته فرمانده معظم کل قوا بر این است با همکاری بیشتر به جلو حرکت کنیم. برای این دو بزرگوار در مسئولیت های جدیدشان آرزوی موفقیت و پیروزی می کنیم.

منبع: مهر

302

کد خبر: 830221

وب گردی

وب گردی