آمار بیکاری در استان سیستان و بلوچستان بالای 50 درصد است

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه مشکل اصلی مردم استان سیستان و بلوچستان اشتغال جوانان است گفت: آمار بیکاری در جوانان این استان بالای 50 درصد است.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه هایی که در این استان از سوی دولت عملیاتی شده است، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: از پروژه هایی مانند عملیات گازرسانی به زاهدان می توان نام برد و امیداریم در سه تا چهار سال آینده لوله کشی داخل شهر تمام شود.

وی تصریح کرد: باند دوم فرودگاه زاهدان از پروژه های دیگر دولت است که تقریبا کامل شده و قسمت های جزئی آن مانده که انشالله تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

نماینده مردم زاهدان با تاکید بر این که مشکل اصلی مردم این استان اشتغال جوانان است، گفت: در دیدارهایی که با مردم داشتم دائما با سوالات بی شماری در رابطه با بیکاری جوانان تحصیل کرده مواجه می شوم که متاسفانه در این زمینه تاکنون اقدام جدی صورت نگرفته است.

شهریاری ادامه داد: آمار بیکاری در جوانان استان سیستان و بلوچستان بالای 50 درصد است.

وی در پایان بیان کرد: درخواست مردم از دولت مبنی بر آن است که از هر چهار نفر در یک خانواده حداقل یک نفر بتواند برای خود شغلی داشته باشد؛ امیدواریم در دولت دوازدهم کارهای جدی تری در استان صورت گیرد.

901/900

کد خبر: 830313

وب گردی

وب گردی