شالیکاران مواظب باشند بارندگی در راه است

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا هوای شمال کشور خنک می‌شود و شاهد بارندگی و رگبار خواهیم بود و به همین دلیل به ساکنان این مناطق توصیه شده تمهیدات لازم جهت برداشت شالی را به کارگیرند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ،مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ جریانهای شمالی همراه با گذر موج تراز میانی جو طی امروز و فردا یک شنبه از سواحل دریای خزر و شمال‌ غرب کشور است.

احد وظیفه افزود: به همین دلیل شاهد کاهش نسبی دما، رشد ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد دراستانهای ساحلی دریای خزر و مناطق شمالی استانهای واقع در شمال غرب کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز شنبه در گیلان و به تدریج مازندران ابرناکی گاهی با باران و وزش باد رخ خواهد داد و همچنین در مناطقی از شمال آذربایجان شرقی رشد ار و بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وظیفه افزود: فردا یکشنبه هم بارش پراکنده باران و وزش باد در مناطقی از مازندران و گلستان رخ می‌دهد که از این رو به هموطنان عزیز در استانهای ساحلی دریای خزر توصیه می شود تمهیدات لازم را جهت برداشت شالی بکار گیرند.

705

کد خبر: 830375

وب گردی

وب گردی