کلانتری: با تخلفات در حوزه پایان نامه به شدت برخورد می کنیم

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: قطعاً با تخلفات در حوزه پایان نامه برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در نشست خبری امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بخش مهمی از آموزش عالی تابعی از سیاستهای کلی آموزش عالی خواهد بود.

وی افزود:قطعا در حوزه‌های خاص مثل علوم انسانی تکلیف بزرگی بر گردن دانشگاه‌هاست و در این راستا باید به سمت علوم انسانی اسلامی برویم.

کلانتری تصریح کرد: توجه، همه جانبه ما به شاخص‌های علوم انسانی دینی است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش برای توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش را از وظایف اصلی دانشگاه ها دانست و تاکید کرد:یکی از شعارهای مدیریت جدید ارتقاء کیفیت آموزش است.
کلانتری از جدیت مدیریت جدید برای مقابله با تخلفات اشاره کرد و گفت:قطعاً با تخلفات در حوزه پایان نامه برخورد خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فرهنگ تحصیل ما در قالب زبان فارسی صورت می گیرد و این زبان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید به جایگاهی برسیم که زبان فارسی به عنوان زبان مرجع علمی مطرح شود.

وی افزود:در دوره‌ای از تاریخ، استعمار باعث تضعیف زبان فارسی در جهان شد. اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوباره این زمینه‌ها شکل گرفت، هر چند این اقدامات کافی نبوده است.

کلانتری فرهنگ را به مثابه هوا برای ادامه حیات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: دانشگاه اگر در مسیر درست باشد جامعه را به مسیر رستگاری و سعادت می‌برد و اگر دانشگاه در مسیر اشتباه باشد جامعه را به سوی انحراف خواهد برد.

کد خبر: 830414

وب گردی

وب گردی