آخرین اخبار پیرامون تغییر مدیران استانی/استانداران مدنظر دولت و وزارت کشور چه معیارهایی باید داشته باشند؟

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استانداران باید نسبت به برنامه های تصویب شده از سوی مجلس و برنامه هایی که دولت در دست اجرا دارد مقید باشند.

علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور درباره تغییرات استانداران و فرمانداران در گفت و گو با ایسکانیوز، بیان کرد: وزارت کشور ارزیابی لازم را از عملکرد استانداران، فرمانداران و بخشداران دارد.

وی با تشکر و قدردانی از استانداران، تصریح کرد: برخی از جابجایی هایی که قرار است رخ دهد براساس نوع عملکرد، شرایط سنی(بازنشستگی)، ضرورت تقویت یک استان است.

اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از عناوین اصلی کارهای استانداران است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: کسانی که سیاست های کلان ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را به عنوان هدف اصلی قرار دهند و در قالب مواد برنامه های ششم توسعه برنامه استانداران و نماینده های عالی دولت را در محدوده فعالیت خود قرار دهند مد نظر هستند.

همچنین از نظر وضعیت ذاتی که برای هر استانداری تعریف شده به این معنا که دارای سلامت کامل جسمی و روحی و اهلیت به کار و حوزه کار را بشناسند.

استانداران باید مقید به مصوبه های دولت و مجلس باشند

احمدی تصریح کرد: استانداران باید با همه مدیران استانی اعم از ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، اعضای شورای تامین در حال تعامل باشند تا بتوانند در جهت توسعه استان قدم بردارند.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه گفت: استانداران باید نسبت به برنامه های تصویب شده از سوی مجلس و برنامه هایی که دولت در دست اجرا دارد مقید باشند.

احمدی در پایان تاکید کرد: هر جابجایی در وزارت کشور به منزله عملکرد منفی همکاران قدیم نیست .

901/900

کد خبر: 830434

وب گردی

وب گردی