حضور محمد معتمدی در ایسکانیوز/از تصمیم ناگهانی لطفی تا  سخنانی با رئیس جمهور

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی در بازدید از خبرگزاری ایسکانیوز علاوه بر توضیح درباره تصمیم ناگهانی محمدرضا لطفی برای بازخوانی یک تصنیف با رئیس جمهور نیز سخنانی داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، محمد معتمدی خواننده موسیقی اصیل ایرانی در روز پایانی هفته گذشته ساعاتی را مهمان خبرگزاری ایسکانیوز بود تا با وی از هر دری گفت و گو کنیم.

معتمدی متولد 1357 و اهل کاشان است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی است اما ویژگی خاصی در آواز خوانی دارد که او را از سایر خوانندگان هم نسل خود متمایز کرده است.

او در این دیدار از نحوه آشنایی اش با مرحوم محمدرضا لطفی و تصمیم ناگهانی وی برای بازخوانی قطعه «سپیده» در جشنواره موسیقی فجر سال 87 گفت.

معتمدی همچنین برای دقایقی در تحریریه ایسکانیوز حاضر شد و با خبرنگاران بخش ها و گروه های مختلف به گفت وگو نشست.

خواننده ارکستر ملی از چگونگی همکاری با «روزاریو» خواننده سبک فلامینگو اسپانیا نیز گفت و تاکید کرد که تنها «سیاست» برای برقراری ارتباط با دنیا موثر نیست بلکه فرهنگ و هنر بویژه موسیقی نیز می تواند در این زمینه به کشور ها کمک کند.

او از اینکه صداوسیما در این سالها از صدایش حمایت نکرده نیز صحبت کرد و از دکتر روحانی خواست تا به عنوان رئیس جمهور به مشکلات همه هنرمندان رسیدگی کند چون به جز افراد حاضر در کمپین های انتخاباتی، سایر هنرمندان هم عضوی از این مملکت هستند.

این خواننده موسیقی اصیل ایرانی در این گفت و گو به دغدغه های هنرمندان موسیقی، به نکات ریز و درشتی درباره مافیا در حوزه هنر و انحصاری شدن امتیاز ها توسط این گروه ها نیز اشاراتی کرد.

معتمدی با تواضعی خاص در پایان این گفت و گو این بیت از حافظ: دایم گل این بستان شاداب نمی‌ماند/ دریاب ضعیفان را در وقت توانایی ... را برای ما خواند.

مشروح گفت وگوی محمد معتمدی با ایسکانیوز بزودی منتشر می شود.

503

کد خبر: 830443

وب گردی

وب گردی