آستان قدس خدمات ویژه به زائران حسینی ارائه می‌کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امسال موکب‌های آستان قدس با موکب‌های عراقی همکاری خواهند داشت و ان‌شاءالله خدمات ویژه و جدیدی از سوی آستان قدس به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به‌ نقل‌ از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جریان بازدید از شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی از نزدیک با روند اجرای پروژه‌های این شرکت آشنا و با توضیحات کارشناسان و مدیران این مجموعه از جزئیات و روند فعالیت‌های آن مطلع شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به تأمین و ساخت درب‌های مورد نیاز صحن حضرت فاطمه(س) در حرم مطهر امیرالمؤمنین علی(ع) توسط شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی اشاره و اظهار داشت: همکاری‌های میان اعتاب مقدسه کشور عراق با آستان قدس رضوی پس از سقوط رژیم بعث آغاز شد و این همکاری هر روز رو به افزایش است و تأمین سازه‌های چوبی آستان مقدس علوی توسط شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی جلوه‌ای از این همکاری‌هاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که سازه‌های چوبی تولید شده برای آستان قدس علوی ضمن بهره از طراحی اصیل اسلامی، از ظرافت و استحکام قابل توجهی برخوردار هستند، عنوان کرد: در طرح توسعه حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) ساخت سازه‌های چوبی برعهده صنایع چوب آستان قدس رضوی است و همچنین مهندسان و هنرمندان ایرانی در پروژه‌ احداث صحن حضرت فاطمه(س) مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی در ادامه به برنامه‌های آستان قدس رضوی برای راهپیمایی اربعین سال جاری اشاره و ابراز کرد: سال گذشته برای نخستین‌بار موکب‌هایی از سوی آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برپا شد؛ در برپایی این موکب‌ها تلاش شد در مناطقی ارائه خدمات انجام شود که کمتر مورد توجه است، برای همین اساس مرز مهران انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که امسال نیز آستان قدس رضوی به عرصه خدمت‌رسانی به زائران پیاده روی اربعین ورود پیدا خواهد کرد؛ بیان کرد: امسال نیز موکب‌های آستان قدس با موکب‌های عراقی همکاری خواهند داشت و ان‌شاءالله خدمات ویژه و جدیدی از سوی آستان قدس به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می‌شود.

902/

کد خبر: 830608

وب گردی

وب گردی