افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهدای کمالوند خرم‌آباد

با حضور استاندار لرستان سالن ورزشی چند منظوره شهدای کمالوند در روستای حسن‌آباد خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز،با حضور بازوند استاندار، بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان سالن ورزشی چند منظوره شهدای کمالوند در روستای حسن‌آباد خرم‌آباد افتتاح شد.

سجاد فلاح نژاد مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سالن چند منظوره شهدای کمالوند از سال ۹۱ آغاز شده است، گفت: برای ساخت این طرح در زیربنای هزار و 400 مترمربع، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار لرستان در مراسم افتتاح این سالن ورزشی گفت: خلأ اصلی که باعث شده سرانه فضای ورزشی در لرستان پایین باشد، حضور نداشتن بخش خصوصی در این حوزه است.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه در بخش نرم افزاری ورزش لرستان، وضعیت خوب بوده و سرمایه های ورزشی بزرگی وجود دارد، افزود: لازمه تقویت و توسعه این سرمایه، وجود زیرساخت کافی است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی هم گفت: هرچقدر میزان سرمایه گذاری و ارائه خدمات به بخش روستایی بیشتر شود روند مهاجرت از روستا به شهر نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد بیرانوندی با تاکید بر لزوم احداث اماکن ورزشی در محیط های روستایی گفت: وجود امکانات پیشرفته ورزشی در روستاها موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در میان جوانان و خانواده های روستایی می شود.

902/900

کد خبر: 830616

وب گردی

وب گردی