تمام توان واحد دماوند در اختیار تحقیق و پژوهش قرار می گیرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از جزئیات برنامه ها و اهداف این واحد در سال تحصیلی جدید گفت.

محمود صفری سرپرست واحد دماوند در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: با سیاست های ابلاغی دکتر رهبر و دکتر تهرانچی در سال تحصیلی جدید رویکرد افزایش کیفیت را در پیش خواهیم گرفت.

او افزود: فعلا مجموعه واحد دماوند در حال ثبت نام دانشجویان است. از اساتید گروه های مختلف برای سال تحصیلی جدید دعوت شده است و دوره های خاصی برای اساتید و همچنین دانشجوبان دوره کارشناسی ارشد در نظر گرفتیم و امیدواریم امسال رشته های ما با کیفیت بالاتری برگزار شود.

صفری خاطر نشان کرد: امسال رشته جدیدی را در واحد دماوند پذیرش خواهیم کرد که البته هنوز زمان پذیرش آن در مهر یا بهمن معلوم نشده است اما در هر صورت امسال رشته پرستاری به گرایش هایی این واحد اضافه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد:در این سال تحصیلی درصدد هستیم آزمایشگاه ها و کارگاه ها را برای استفاده بهتر و مطلوب تر دانشجویان و استادان مرمت کنیم.

او گفت: برای آغاز سال تحصیلی برنامه ای را برای آشنایی دانشجویان جدید با دانشگاه و اساتید خواهیم داشت. همچنین برای دانشجویان قدیمی تر نیز برنامه ای در نظر گرفتیم تا بتوانند مشکلات خود اعم از تردد، خوابگاه و دیگر مشکلات را با مسئولان واحد در میان بگذارند.

صفری در پایان تاکید کرد: تیم روبوکاپ واحد دماوند نیز در مسابقات بین الملل ربوکاپ ژاپن شرکت و نتیجه قابل قبولی را کسب کرد که تلاش ما این است از تمام توان واحد برای استفاده این پژوهشگران استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: 830629

وب گردی

وب گردی