با سرپرست شهرداری به اتاق شهردار تهران می روم تا وی کار خود را رسما آغاز کند

رئیس شورای شهر تهران گفت: با سرپرست شهرداری به اتاق شهردار تهران می روم تا وی کار خود را رسما آغاز کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، محسن هاشمی در دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: سه شنبه جلسه آینده شورای شهر تهران خواهد بود. این جلسه به عنوان جلسه فوق العاده برگزار می شود.

وی خواستار تشکیل کمیسیون های شورای شهر تهران شد و اظهارکرد: باید هر چه سریع تر روسای کمیسیون های شورای شهر تهران طی امروز و یا فردا معرفی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لوایح باقی مانده در شورای شهر اظهارکرد: بر اساس سوابق و اطلاعات ارائه شده، 40 لایحه یک فوریتی و عادی به کمیسیون های شورا ارجاع داده شده که این لوایح مربوط به سال 91 تا 96 بوده است.

هاشمی تاکید کرد: اگر قرار باشد این لوایح کنار گذاشته شوند، کمیسیون ها باید این لوایح را به صحن شورای شهر آورده تا از دستور کار خارج شود.

وی خواستار پاکسازی فعالیت شواری چهارم شد و اظهارکرد: باید کار پاکسازی لوایح شورای قبلی را در دستور کار قرار دهیم و این کار باید هر چه سریع تر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم کار کارشناسی در شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح موضوعاتی از قبیل برج باغ ها می تواند سبب تغییر در قیمت زمین و یا باغات شود. اگر جوی به جامعه داده شود، قیمت ها بالا و یا پایین خواهد رفت و اثر اقتصادی آن قابل توجه خواهد بود.

هاشمی تاکید کرد: باید مسائل با درایت پیش رود و بدون اینکه مشکلی در شهر ایجاد شود اعضا بدون شائبه به کار خود ادامه دهند.

701

کد خبر: 830642

وب گردی

وب گردی