بوفون: ویدیو چک، فوتبال را به واترپولو تبدیل می‌کند

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس به انتقاد از سیستم ویدیو چک پرداخت و مدعی شد که هم زمان زیادی از بازی می‌گیرد و هم فوتبال را به واتر پولو تبدیل می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، بیانکونری ها شب گذشته به مصاف جنوا رفتند و در حالی که 2-0 از حریف عقب بودند، در نهایت 3-2 آنها را شکست دادند و سه امتیاز را کسب کردند. در هر دو بازی یوونتوس در سری آ، یک پنالتی با کمک ویدیو چک برای آنها اعلام شد و بوفون به این موضوع معترض است.

او گفت: شما می‌گفتید که ویدیو چک برای بررسی صحنه های مشکوک است؛ ولی حالا تمام صحنه ها را با ویدیو چک بررسی می‌کنند. برای فوتبال، مدت زمان زیادی صرف می‌شود و بازی را به واترپولو تبدیل کرده است. خیلی طول می‌کشد تا نتیجه مشخص شود. مثلا وقتی پنالتی به نفع ما اعلام شد، من حتی خوشحالی نکردم زیرا شش دقیقه پس از برخورد اعلام شد.

من به عنوان یک نفر که نماینده تیمی است که بیشتر مواقع در محوطه جریمه قرار دارد صحبت می‌کنم. فصل گذشته تنها سه پنالتی به نفع ما اعلام شد ولی با این روند پنجاه پنالتی اعلام می‌شود. به عنوان یک یوونتوسی از این موضوع خوشحالم ولی سرگرم کننده بودن فوتبال را زیر سوال می‌برد.

606

کد خبر: 830646

وب گردی

وب گردی