سامانه 3000012333 اخذ اطلاعات مردم در خصوص مهدهای کودک

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر خانواده های کودکان کار دچار مشکل مالی بودند از آنان از سوی بهزیستی و کمیته امداد حمایت خواهند شد تا دیگر کودکان خود را به خیابان نفرستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بسته پذیرش و مراقبت کودکان کار و خیابان از پانزدهم شهریور ماه نهایی و ابلاغ می شود.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: در این بسته نسبت به پذیرش، برگزاری کلاس، مددکاری، گفت و گو و مشاوره با والدین، اقدام خواهد شد.
وی اظهارداشت: برنامه ما در این طرح، این است که با هماهنگی قوه قضائیه، حضانت کودکان کار بعد از سه بار پذیرش از والدین آنها سلب شود.

وی ادامه داد: این طرح با این هدف اجرا می شود که از کودکان، سوء استفاده نشود و چهره شهر از این پدیده، پاک شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: پیشنهاد اتی درباره کودکان کار اتباع بیگانه و کودکان کار ایرانی که چندبار پذیرش می شوند، مطرح شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 700 هزار نونهال از سال تحصیلی جدید به مهدکودک ها می روند.
محسنی بندپی با اشاره به 17 هزار مهدکودک در سراسر کشور افزود: شهریه مهدهای کودک به تناسب درجه بندی و استان ها و مناطق متفاوت بوده و از یکصد هزار تومان تا چهارصد هزار تومان در سال است.
وی خاطرنشان کرد : مهدهای کودک با درنظر گرفتن شرایطی مانند فضای فیزیکی و نیروی تخصصی و برنامه های خود، درجه بندی و ستاره دار می شوند.
وی تصریح کرد: به ازای هر ستاره، شهریه مهدهای کودک ، 10 درصد افزایش می یابد.

705

کد خبر: 830771

وب گردی

وب گردی