سیر آموزش با تلفیق مهارت ها و مفاهیم راهبردی شش ساله

علی رضا عسکریان، معاون اداری و مالی کمیته امداد با اشاره به اینکه در رویکرد جدید این نهاد استان‌ها در بالاترین سطح تفویض اختیار قرار خواهند گرفت گفت: هدف از این تفویض اختیار، انعطاف‌پذیری بیشتر در استان‌هاست تا این گونه بتوانند به تناسب ماموریت ها، نظام حقوقی و دستمزد قابل قبولی را برای نیروهای قراردادی و غیررسمی تعیین کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ،معاون اداری و مالی کمیته امداد رویکرد جدید این نهاد درباره نیروهای غیررسمی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه این کار به دستور رئیس کمیته امداد و پس از ساعت ها کار کارشناسی انجام شده است ابراز امیدواری کرد: با اجرای این امر کمیته امداد استان‌ها با آزادی عمل بیشتر می‌توانند به ماموریت‌های مهم خود عمل کنند و در فضای بورکراسی انرژی کمتری صرف خواهند کرد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد درباره دوره‌های آموزشی مناطق پنج‌گانه کشور گفت: دوره‌های آموزشی در سه سطح کلان برگزار می‌شود که سعی شده در این دوره‌ها مهارت‌های اصلی در زمینه تعاملات و ارتباطات اداری ارائه می‌شود.

عسکریان با اشاره به اجرای برنامه ششم کمیته امداد افزود: باید مدیران و کارکنان درک درستی از راهبردها و برنامه‌های این نهاد داشته باشند که بر این اساس در یک فضای تعاملی و به طور مستقیم سعی شده است برنامه های راهبردی شش ساله به همه مدیران کمیته امداد منتقل شود.

وی با تاکید براینکه اساسنامه کمیته امداد مبنای شکل‌گیری تمام برنامه های میدانی و راهبردی محسوب می شود، گفت: باتوجه به اینکه این نهاد در مسیر تحولی قرار دارد بنابراین درک کارآمدی از آینده که متناسب با ماموریت ها و اساسنامه‌های امداد باشد اصلی انکار ناپذیر است.

705

کد خبر: 830781

وب گردی

وب گردی