بازدید مجازی از محیط دانشگاه ها تنها با چند کلیک

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید از جایی بازدید کنید؛ و به دلیل مشغله زیاد، سختی رفت و آمد و یا مشکلات مالی نتوانید به محل مورد نظر بروید اما می‌توانید با تورهای مجازی به هرجای دنیا که خواستید سفر کنید و از منزل خود تمام دنیا را به صورت واقعی ببینید

به گزارش ایسکانیوز؛ تورهای‌ مجازی به مجموعه‌ای از تصاویر گفته می‌شود که از یک نقطه تمام یا بخشی از محیط مورد نظر را پوشش می‌دهد به گونه‌ای که کاربر محیط را به صورت مجازی و بدون حضور فیزیکی اما بسیار مشابه محیط فیزیکی مشاهده می‌کند و هدف از این کار برداشتن محدودیت‌های زمانی و مکانی است. به طور مثال شما با استفاده از این تور مجازی می‎توانید درحالی که در منزل خود در حالی روی مبل نشسته‌اید در یک بنای تاریخی خوب بگردید و یا از نمایشگاهی مد و لباس یا ماشین که مدت آن هم به اتمام رسیده دیدن کنید و یا قبل از رفتن به یک محیط علمی ابتدا محل قرارگیری اتاق‌های مختلف، راه‌رو ها و... را خوب یاد بگیرید.

مزایای تور مجازی

پشتیبانی از انواع سیستم‌عامل‌ها: تور مجازی بر اساس انواع مختلف سیستم عامل‌های ویندوز ،موبایل و تبلت (به غیر از(ios) ساخته شده است.

کیفیت فوق العاده تصاویر: به دلیل استفاده از تصاویر پانوراما در ابعاد بزرگ شما حس می کنید به حضور فیزیکی در محل مورد نظر حضور دارید

برداشتن محدودیت زمانی و مکانی: با استفاده از تور مجازی کاربران از هر نقطه در کره‌ی زمین و در هر زمانی که بخواهند می‌توانند از فضای مورد نظر خود بازدید نمایند.

قابلیت شنیداری: در تور مجازی می‌توان فایل‌های صوتی مختلفی را برای یک مکان در نظر گرفت و که با ورود به آن محل صداهای مربوط به آن شنیده شود تا حس حضور در مکان مورد نظر واقعی تر به نظر برسد.

کارگردانی کاربر: در تور مجازی کاربر قادر است هر مکانی که تمایل دارد را بزرگنمایی کند و یا در هر مکانی که دوست دارد حرکت کند.

دسترسی جهانی و همیشگی: با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید در هر نقطه‌ای از جهان و هر زمانی که تمایل داشتید در مکان مورد نظر به گشت و گذار بپردازید.

حجم بسیار کم: فیلم‌های ویدئویی معمولا به حجم بالایی نیاز دارند در حالی که در این شیوه‌ با وجود عکسبرداری پانوراما ۳۶۰ درجه در محیط وضوح تصاویر بالاتر و حجم کمتری را اشغال می‌کنند.

این تکنولوژی در ایران هم وجود دارد و بسیاری از اماکن و سازمان‌ها از این موضوع برای معرفی خود استفاده می‌کنند دانشگاه ها یکی از این مراکز هستند که برای جذب دانشجو از این موضوع استفاده می کنند که در ادامه برخی از آنان را به شما معرفی می‌کنیم که با کیک بر روی هر تصویر می‌توانید به صورت مجازی از دانشگاه مورد علاقه خود بازدید کنید.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

کد خبر: 830903

وب گردی

وب گردی