یونیورسیاد 2017 چین تایپه؛ ووشو کار ایرانی: به قهرمانی می اندیشم

عضو تیم ووشو ساندا دانشجویان ایران گفت: از ابتدای تمرینات تا الان که به نیمه نهایی راه یافته ام تنها به فینال می اندیشم و برای مسابقه در این بخش و کسب مدال طلا برنامه دارم .

به گزارش روز دوشنبه ایسکانیوز از بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان، عرفان آهنگریان شب گذشته (یکشنبه ) با نتیجه دو بر صفر از سد رایلین ریزادین گذشت و به نیمه نهایی رسید تا امشب برابر علی ماگومدوف از روسیه مبارزه کند.
آهنگریان اظهارداشت: این دومین بازی من در این دوره از مسابقات بود که توانستم آن را خوب پیش برده و برنده شوم. با هدایت مربی‌ام موفق شدم از این مرحله نیز عبور کنم. البته هنوز به پایان کار نرسیده‌ام و باید به فکر مرحله نیمه نهایی باشم.
این ووشوکار کشورمان افزود: برنامه‌ام همانگونه که قبلا در چند مصاحبه هم گفتم، صعود به فینال یونیورسیاد 2017 چین تایپه است. می‌خواهم بهترین مدال را کسب کنم.

** امیر محمد رضایی در رده سوم بخش دائوشو از فرم دائوشو و گانشو قرار گرفت
به گزارش ایسکانیوز در ادامه بازیهای دانشجویان جهان و در مسابقات ووشو، رقابتهای فرم تالو برگزار شد که امیر محمدرضایی در بخش دائوشو از فرم دائوشو و گانشو با امتیاز 9.38 در رده سوم قرار گرفت. تالوکاران چین و روسیه در این بخش اول و دوم شدند.
فردا سه شنبه مسابقات گانشو نیز برگزار می شود تا مدال آوران این فرم مشخص شوند.
امتیازات دو بخش دائوشو و گانشو با هم جمع می شوند تا مدال آوران این فرم مشخص شوند.
بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی چین تایپه 28 مرداد ماه با رقابت بیش از هفت هزار دانشجوی از 141 کشور جهان آغاز شده و چهارشنبه (هشتم شهریور ماه ) به کار خود پایان می دهد.

607

کد خبر: 830943

وب گردی

وب گردی