سلیمی: مقابل حریفم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنم

عضو تیم ووشو دختران دانشجوی ایران در یونیورسیاد گفت: به چیزی جز برد مقابل حریفم از اندونزی فکر نمی‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، آرزو سلیمی در مرحله یک چهارم نهایی یونیورسیاد پالینا کاژاینا از بلاروس را شکست داد تا امشب در مرحله نیمه ساندا برابر جونیتا مالائو قرارگیرد.

وی اظهار داشت: در مورد رقبا شناخت زیادی ندارم اما شنیده ام که قهرمانان جهان و المپیک در وزن های مختلف برای کسب عنوان یونیورسیاد در این رقابت ها حضور دارند. با حریف خوبی از بلاروس در مرحله یک چهارم رقابت کردم و با اختلاف زیاد پیروز شدم، امروز باید به مصاف نماینده اندونزی بروم. همه تلاشم برای رسیدن به فینال است بنابراین به چیزی غیر از برد فکر نمی کنم.

ساندا کار 22 ساله افزود: حدود 5 سال پیش فعالیت در این رشته را شروع کردم و امیدوارم با تلاش بیشتر و حمایت کادر فنی بهترین جایگاه را در رقابت های جهانی کسب کنم.

سلیمی که حضور در یونیورسیاد 2017 را نخستین تجربه اش در این سطح می داند، اضافه کرد: همانطور که فدراسیون ووشو فارغ از جنسیت فرصت یکسانی در اختیار زنان و مردان ووشو کار قرار داده است امیدوارم مسئولان ورزش کشور نیز با نگاه حمایتی بیشتر به ورزش زنان فرصت تجربه و ارتقا در میادین مختلف را بیش از گذشته برای زنان فراهم کنند.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان چهارشنبه (هشتم شهریور ماه) با معرفی برترین تیم های ورزشی جهان به کار خود پایان می دهد.

607

کد خبر: 830949

وب گردی

وب گردی