حضور ۸۰۰ زائر دانشگاهی در دعای عرفه کربلا

معاون اجرایی ستاد در خصوص اعزام دانشگاهیان در ایام عرفه به عتبات عالیات گفت: از ۴ تا ۹ شهریور ماه که ایام عرفه محسوب می شود روزانه ۳ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات اعزام می شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از لبیک؛ محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده است و تا به امروز ۳۵۰۰ زائر دانشگاهی در قالب ۸۵ کاروان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

زارع گفت: زائرین دانشگاهی در دو هتل در نجف اشرف و کربلای معلی مستقر هستند و سعی کرده ایم نزدیک ترین و با کیفیت ترین هتل های موجود در عراق را به زائرین دانشگاهی اختصاص دهیم.

معاون اجرایی ستاد در خصوص اعزام دانشگاهیان در ایام عرفه به عتبات عالیات گفت: از ۴ تا ۹ شهریور ماه که ایام عرفه محسوب می شود روزانه ۳ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات اعزام می شوند و جمعا در این مدت ۲۰ کاروان یعنی ۸۰۰ دانشگاهی افتخار حضور در کربلای معلی خواهند یافت و دعای عرفه امام حسین(ع) را درجوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) قرائت خواهند کرد.

زارع در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای زائرین دانشگاهی نیز گفت: برنامه های فرهنگی و اجرایی مختلفی برای زائرین دانشگاهی در نظر گرفته شده است که فقط مختص کاروان های دانشگاهی است از جمله زیارت صافی صفا،بازدید از کتابخانه علامه امینی،بازدید از بیت امام خمینی(ره)در نجف و همایش احلی من العسل در کربلای معلی.همچنین اعزام مداح، خبرنگار و تصویربردار هم انجام شده است که همراه با دانشجویان در اولین سلام کربلا حضور و لوح فشرده آن در اختیار زائرین قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 830953

وب گردی

وب گردی