آخرین اخبار از درگیری مسلحانه پلیس با سارقان مسلح در ایرانشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه پلیس با سارقان مسلح و شهادت یکی از کارکنان نیروی انتظامی در این درگیری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ احمد طاهری، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور افرادی مسلح در اطراف منزلی در یکی از خیابان های شهرستان بلافاصله دو اکیپ از ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر در محل حضور و به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک نامعلوم برخورد کرده که سرنشینان آن به محض مشاهده ماموران به صورت ناگهانی به سمت آنان تیراندازی کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران سریعا مقابله به مثل کرده که متاسفانه در این درگیری یکی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی ستوان دوم محمد دهقان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در این رابطه سه مظنون دستگیر که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است،شهید ستوان دوم محمد دهقان اهل یزد ،متاهل و دارای دو فرزند بوده، وی ماه گذشته به استان سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر جهت خدمت عملیاتی منتقل شده بود.

902/900

کد خبر: 830973

وب گردی

وب گردی