اکران «ایتالیا ایتالیا» و »خالتور» به تعویق افتاد

سخنگوی شورای صنفی نمایش ازدلایل تغییر زمان اکران فیلم های «ایتالیا ایتالیا» و »خالتور» خبر داد.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، درباره مصوبات امروز شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: قرارداد اکران فیلم «ایتالیا ایتالیا» و «خالتور» ثبت شده بود اما با توجه به همزمانی نمایش این دو فیلم که فضای طنز و شاد دارند با ماه محرم تصمیم گرفته شد که فیلم های «ماجان» و «من و شارمین» جایگزین شوند و اکران این فیلم به زمان دیگری موکول شود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز قرارداد فیلم «شکلاتی» سهیل موفق برای اکران در سرگروه «زندگی» پس از پایان نمایش فیلم «خفگی» ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: قرارداد دو فیلم «ماجان» ساخته رحمان سیفی‌آزاد در سرگروه استقلال پس از فیلم «نرگس» و «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز در سرگروه قدس پس از پایان اکران فیلم «ساعت 5 عصر» به ثبت رسید.

فرجی ادامه داد: فیلم «تابستان داغ» به دلیل تاخیر یک هفته ای اکران «پا تو کفش من نکن» در سینما ماندانا، از چهارشنبه، هشتم شهریورماه در همین سینما اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم های «زیر سقف دودی» و «رگ خواب» طبق آیین‌نامه شورا روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه آخرین روز اکران خود را در سینماهای تهران، خواهند داشت.

501

کد خبر: 831068

وب گردی

وب گردی