شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد همدان قسط بندی می شود

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: این واحد همکاری‌های لازم را در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه جهت پرداخت شهریه برای دانشجویان ورودی جدید انجام می‌دهد.

علیرضا پیر حیاتی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، در گفت و گو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز عنوان کرد:به‌منظور رفع نگرانی و دغدغه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی همدان، با تصمیم هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، مساعدت و همکاری لازم در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه انجام خواهد شد.

پیرحیاتی افزود: دانشجویان می‌توانند از سه روش شهریه تحصیلی خود را واریز نموده و هیچ دغدغه‏ ای برای پرداخت شهریه و ادامه تحصیل نداشته باشند.

او اعلام کرد: در شیوه نخست دانشجو می‌توانند شهریه‌ی پایه (ثابت) خود را پیش از ثبت‌نام (انتخاب واحد) به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه دانشجویی واریز نموده و حداکثر تا 72 ساعت پس از ثبت‌نام (انتخاب واحد) شهریه‌ی متغیر ایجادشده را نیز یا نقداً و یا با استفاده از تسهیلات اعتباری صندوق رفاه دانشجویی تأمین و یا تقسیط نماید.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان کرد: روش دیگر روش تقسیط سالیانه که دانشجو می‌تواند قبل از ثبت‌نام (انتخاب واحد) با مراجعه به امور مالی دانشگاه و ارائهی درخواست و تکمیل فرم‌های مربوطه از مبلغ تقریبی شهریه سال تحصیلی پیش رو مطلع و پس از ارائه تضمین لازم (چک یا سفته)، نسبت به تقسیط 12 ماهه‌ی آن اقدام نماید.

پیرحیاتی تاکید کرد: بطور مثال اگر مطابق برآوردهای لازم مبلغ شهریه‏ یک سال تحصیلی پیش رو 1.500.000 تومان باشد، دانشجو می‌تواند از ابتدا ماهانه 125.000 تومان از مبلغ مذکور را بپردازد.

پیر حیاتی تأکید کرد:روش تقسیط کامل نیز خدمتی دیگر است که جهت رفع دغدغه دانشجویان پیش‌بینی‌شده در این روش نیز دانشجو قبل ازثبت‌نام (انتخاب واحد) با مراجعه به امور مالی دانشگاه و ارائه درخواست و تکمیل فرم‌های مربوطه از مبلغ تقریبی کل دوره تحصیلی خود مطلع و پس از ارائه تضمین (چک یا سفته)، نسبت به تقسیط بلندمدت آن (بنا بر مقطع تحصیلی: کارشناسی پیوسته 48 ماهه- کاردانی‌ها و کارشناسی ناپیوسته 24 ماهه) اقدام نماید.

وی اظهار کرد: به‌طور مثال اگر مطابق برآوردهای لازم مبلغ شهریه ی کل دوره تحصیل یک دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته 5.040.000 تومان شود، دانشجو می‌تواند از ابتدا ماهانه 105.000 تومان از مبلغ مذکور را بپردازد.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: تقسیط شهریه شامل هیچ‌گونه هزینه اضافی (سود، کارمزد و ...) نخواهد شد و طرح مذکور صرفاً در راستای کاهش فشار بار مالی به دانشجویان و خانواده‌های گرامی ایشان بوده و درصورتی‌که پرداخت اقساط بدون تأخیر و به‌موقع صورت پذیرد، دانشجو می‌تواند بدون هیچ‌گونه نگرانی و نیاز به حضور فیزیکی از تمامی خدمات دانشگاه بهره‌مند گردد.

معاون اداری و مالی واحد همدان گفت: دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه واحد همدان برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

کد خبر: 831102

وب گردی

وب گردی