تبیین خط مشی ها و برنامه های مدیریتی دانشگاه در همایش دو روزه معاونین آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش دو روزه معاونین آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا، دکتر رهبر رئیس دانشگاه و برخی مسئولان دانشگاهی و وزارت علوم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رهایی با بیان اینکه همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای هشتم و نهم شهریورماه برگزار می شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش آشنایی مسئولان آموزشی واحدها با خط مشی ها و برنامه های دوره مدیریتی جدید دانشگاه است.

دکتر رهایی با بیان اینکه روز اول این همایش با سخنرانی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر رهبر رئیس دانشگاه و دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا آغاز به کار خواهد کرد، گفت: پس از افتتاحیه این همایش، جلسه ای برای مطرح کردن خط مشی های آموزشی برگزار خواهد شد و به دنبال آن کمیسیون های تخصصی پنج‌گانه آموزش و گسترش، هیات علمی، نظارت و ارزیابی، برنامه‌ریزی درسی و سنجش و پذیرش برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در اولین روز این همایش گفت: این کارگاه آموزشی برای آشنایی معاونین آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با آیین‌نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی پیش‌بینی شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: روز دوم همایش با سخنرانی معاون آموزشی وزارت علوم و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز خواهد شد و پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران حوزه آموزشی دانشگاه، نتایج کمیسیون های اختصاصی همایش جمع‌بندی شده و به این ترتیب همایش دو روزه معاونین آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر: 831111

وب گردی

وب گردی