جانفشانی و فداکاری مردم  بعد از گذشت 40 سال از انقلاب، سرمایه نظام جمهوری اسلامی است

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز ،در مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه افزود: مسئولیت در کشور ما چون برای خدمت به مردم است جز زحمت نیست و اگر به نیت قرب باشد، عبادت است.

به گزارش ایسکانیوز علی اکبر ولایتی گفت: مردم با گذشت 40سال از انقلاب همچنان آماده فداکاری و جانفشانی برای اسلام و انقلاب هستند و این سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی برای فرد زحمت ایجاد می کند، رفتن دکتر پیوندی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چیزی از او کم نمی کند و پذیرفتن ریاست دکتر محمد آقاجانی نیز چیزی به او اضافه نمی کند و حتی اگر دکتر هاشمی به فکر رفاه و مادیات بود نباید برای دومین بار مسئولیت وزارت بهداشت را قبول می کرد.
ولایتی با اشاره به تاریخ پزشکی ایران گفت: ایران در حوزه پزشکی همواره یکی از کشورهای پیشرو در دنیا بوده است، اولین بیمارستان دنیا بدون تردید بیمارستان جندی شاپور اهواز است و بعد از آن نیز با وجود پزشکان برجسته ای مانند زکریای رازی، جرجانی و بوعلی همواره ایران یکی از کشورهای پیشتاز در تولید علوم پزشکی در دنیا بوده است.
مراسم معارفه محمد آقاجانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تودیع علی اصغر پیوندی رئیس سابق این دانشگاه با حضور مقام های وزارت بهداشت و دانشگاهی از جمله حسن هاشمی وزیر بهداشت برگزار شد.
در این مراسم محمدآقاجانی، حکم سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را از وزیر بهداشت دریافت کرد.

705

کد خبر: 831123

وب گردی

وب گردی