ورزش ملی ایران تاکنون سهمی در تبریک و ملاقات با رئیس جمهور نداشته/خرسندیم وزارت ورزش به فکر کشتی افتاد!

فدراسیون کشتی اعلام کرد به زودی جلسه شوراهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تشکیل و بزرگان و پیشکسوتان کشتی کشور نظر کارشناسی خود را در مورد عملکرد تیم‌های ملی در رقابت های جهانی فرانسه اعلام خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در پی نامه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای در مورد برگزاری نشستی در خصوص نتایج تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های جهانی فرانسه، فدراسیون کشتی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سازمان مدیریت کشتی کشور از اینکه وزارت ورزش و جوانان پس از رقابت‌های جهانی فرانسه، به فکر ورزش ملی کشور افتاد، خرسند است. چون متاسفانه در تمامی موفقیت های کشتی ایران در چند سال گذشته ، از کسب مدال طلا در کشتی آزاد المپیک پس از 16 سال، تا قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان فرنگی در جهان برای اولین بار، قهرمانی و نایب قهرمانی های متعدد کشتی آزاد در جهان، قهرمانی و نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی، و قهرمانی های پیاپی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در جام های جهانی و در مسابقات قاره ای و ... کسی پیگیر دلایل کامیابی‌های کم نظیر تیم‌های کشتی ایران در سطح جهان نبود و ورزش ملی کشور تا امروز سهمی در تبریک و ملاقات با رئیس جمهور نداشت و همواره با مشکل ضیق وقت دوستان روبرو بوده است . نکته جالب اینکه حتی در قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در جهان (حدود بیست روز پیش برای اولین بار) و نایب قهرمانی تیم ملی کشتی بزرگسالان فرنگی در فرانسه (هفته گذشته) و طلای حسن یزدانی در مسابقات جهانی فرانسه (در سه روز اخیر)، کسی برای ادای خدا قوت و تبریک به کشتی گیران جوان و بزرگسال، فرصت حضور در فرودگاه را نیز نداشت.

به هر حال خرسندیم امسال که فدراسیون کشتی ایران، پای مسابقات انتخابی تیم ملی ایستاد، و هزینه حضور ده کشتی گیر از شانزده کشتی گیر تیم های ملی کشتی ازاد و فرنگی را که برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت میکردند، به جان خرید، این بستر فراهم شده است که وزارت ورزش و جوانان یادی هم از ورزش ملی کشور نماید و به دنبال ورود به مسائل فنی و تخصصی کشتی کشور باشد.

فدراسیون کشتی اعلام می دارد مسئولیت نظارت بر تیم های ملی کشتی آزاد برعهده شورای فنی تیم های ملی کشتی با حضور پیشکسوتان و قهرمانانی همچون استاد منصور برزگر قهرمان جهان ، نایب قهرمان المپیک و سرمربی و مدیر سابق تیم های ملی، استاد ابراهیم جوادی دارنده مدال برنز المپیک و چندین مدال طلای جهان و مربی سابق تیم ملی، آقای علی بیات، مربی سابق تیم ملی، آقای محمد حسین محبی دارنده مدال نقره جهان و رییس هیئت کشتی کرمانشاه، آقای عسکری محمدیان دارنده دو مدال نقره المپیک و یک مدال نقره جهان و مربی سابق تیم ملی، آقای حسن حمیدی قهرمان آسیا و مربی سابق تیم ملی و دکتر مجید خدایی دارنده مدال برنز جهان و سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان می باشد که بزودی جلسات خود را با حضور کادر فنی برگزار و پس از آن گزارش ارزیابی و نظارت کارشناسی خود را، به اطلاع مردم عزیز ایران که بزرگترین سرمایه کشتی کشور هستند خواهد رساند.

سازمان مدیریت ورزش کشور قطعا پاسخگویی به مردم را وظیفه و رسالت خود می داند و بر آن تاکید دارد.

604

کد خبر: 831223

وب گردی

وب گردی