برانکو: در بازی برگشت هم باید نشان دهیم تیم بهتری هستیم/ اتفاقات استقلال به من ارتباطی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی برگشت هم باید مقابل الاهلی نشان دهیم تیم بهتری هستیم و هر بازیکنی که فکر می‌کند مقابل الاهلی شانس پیروزی نداریم با ما به امارات نیاید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، برانکو پس از پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل تیم خوشه‌طلایی ساوه در جمع خبرنگاران در مورد بازی رفت با الاهلی گفت: بازی در سطح بالایی بود. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همه حریفان قوی هستند و ما هم در شرایط سختی بازی کردیم، هوا شرجی بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از باخت 2 بر صفر با انگیزه و انرژی که داشتند توانستیم نتیجه را برگردانیم.

وی افزود: این نیمه اول بازی بود و بازی برگشت هم ما و هم الاهلی برای همه یا هیچ می‌جنگیم. نشان دادیم آنها تیمی بهتر از ما نبودند و در بازی برگشت هم باید نشان بدهیم تیم بهتری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هر بازیکنی هم که فکر می‌کند ما نمی‌توانیم در بازی برگشت موفق شویم با ما به امارات نیاید. گل اولی هم که در آن بازی خوردیم یک شوک بود. در این سطح از بازی‌ها باید حتی شانس نیم‌بند هم تبدیل به گل کنید همانطور که حریف این کار را کرد.

وی در مورد اینکه روی گل‌های خورده پرسپولیس هافبک دفاعی مشکل داشت، گفت: هافبک دفاعی ما مشکلی نداشت. هافبک‌های نفوذی ما مشکل داشتند که به اندازه کافی برنگشتند و کمک نکردند و ربیع‌خواه در آن صحنه تنها مانده بود و نمی‌توانست طبیعتاً همه فضا را پوشش دهد.

برانکو در مورد اینکه تعویض‌هایی که در بازی رفت انجام شد امکان دارد که در بازی برگشت هم انجام شود، عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بستگی به حریف و ترکیب خودمان دارد. طبیعی است که تلاش می‌کنیم فرم بازی‌مان را بهتر کنیم که این مسئله به یک پروسه مداوم کاری نیاز دارد. تعویض‌ها و ترکیب تیم هم براساس نتایج و وضعیت بازیکنان‌مان انجام می‌شود. این فصل نسبت به فصل گذشته نیمکت بهتری داشته‌ایم و نیمکت تیم ما قوی‌تر است. سیدجلال را داریم، شایان مصلح هم بود و نیمکت ما قوی‌تر است تا بتوانیم در زمان بازی واکنش باکیفیتی داشته باشیم. اما باید ببینیم شرایط مسابقه چه می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مقابل گسترش فولاد بازی خواهید کرد یا نه، گفت: بله. مقابل گسترش بازی می‌کنیم البته ما دوست داشتم همان 3 شهریور مقابل گسترش بازی کنیم که شرایط مهیا نبود. ظاهراً به خاطر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم جریمه می‌شویم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیم‌تان خسته می‌شوند، گفت: بله. خسته می‌شوند اما راه‌حل دیگری نداریم.

برانکو در مورد اینکه به منصوریان 2 بازی دیگر مهلت داشته شده و آیا این فرصت 2 بازی حرفه‌ای است یا نه، گفت: خودم را درگیر مسائل باشگاه دیگر نمی‌کنم. این روابط بین خودشان است و من نظری در مورد نتایج تصمیم‌گیری‌های آنها ندارم. تمرکزم روی تیم خودم است و اینکه تیم استقلال و یا باشگاه‌های دیگر چه کاری می‌کنند به من ارتباطی ندارد و به آن ورود نمی‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اولتیماتوم به سرمربی می‌تواند فشار به تیم و بازیکنان را بیشتر کند، عنوان کرد: همه آنهایی که در تیم‌هایی مثل استقلال یا سپاهان یا باشگاه‌های بزرگ دیگر کار می‌کنند تحت فشار هستند. بازیکنان و کادر فنی‌شان باید آمادگی فشار را داشته باشند. اما این مسائل در حیطه من نیست که نظر بدهم.

برانکو در مورد اینکه وضعیت مصدومیت مسلمان چه شد، گفت: او اکنون مشغول فیزیوتراپی و درمان است و باید ببینیم چه زمانی به ما ملحق می‌شود و با چه شدتی تمرین می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد فشار مسئولان الاهلی بر روی ربروف (سرمربی الاهلی) بعد از مساوی با پرسپولیس زیاد شده است، گفت: هر کسی در تیم بزرگ کار می‌کند تحت فشار است ممکن است مساوی یا هر باختی مشکل‌ساز باشد. نتیجه مساوی ما با الاهلی و بازگشت ما به بازی اعتمادبه نفس ما را افزایش داد و اینکه می‌توانیم در بازی برگشت از آنها بهتر باشیم. البته همه چیز 50 - 50 است.

وی در مورد اینکه سوتفاهم‌هایی بین کمال کامیابی‌نیا و اعضای تیم به وجود آمده بود، گفت: در هر جمع و حتی خانواده‌ها این مسائل و اختلاف‌نظرها پیش می‌آید اما این مسائل چیزی نیست که بخواهد همه چیز را به هم بریزد و من هیچ مشکلی نمی‌بینم.

برانکو در مورد اینکه 6 شهریور پرسپولیس در گذشته 6 گل به استقلال زده است، گفت: من به گذشته نگاه نمی‌کنم و نگاهم به آینده و فردا و پس‌‌فردا است تا بهتر و بهتر شویم. در ضمن باید به جامعه رسانه و ورزش به خصوص فوتبال درگذشته ایرج باباحاجی از همکاران شما را تسلیت بگویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قرار است برای حضور در جمع مربیان به مالزی سفر کند، گفت: برنامه‌ای برای سفر داشتم البته قرار است سفر به چین باشد نه مالزی. اما باید موفق به گرفتن ویزا شوم. در کرواسی فرصت نبود که ویزا بگیریم باید ببینم ویزا می‌رسد یا نه.

برانکو در مورد دیدار ایران و کره جنوبی در روز پنج‌شنبه عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله این است که ایران به جام جهانی راه پیدا کرده است و بازی با کره و بازی بعد از آن می‌تواند بازی آماده‌سازی برای جام جهانی باشد.

604

کد خبر: 831231

وب گردی

وب گردی