آمریکا آرزوی بازرسی از مناطق حساس و نظامی ما را به گور می‌برد

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: این آرزو را آمریکایی‌ها باید به گور ببرند که به بهانه برجام یا هر بهانه دیگری بخواهند از تاسیسات نظامی ما بازدید کنند، به هیچ وجه اجازه داده نخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در حاشیه همایش تحول علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در همایش امروز مشکلات مربوط به رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد مطرح شد و به تدابیری دست یافتیم که امیدواریم به جایی برسیم که واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد در ممتازترین رده قرار بگیرند زیرا تدابیر ما در همین جهت خواهد بود.

ولایتی در رابطه با مسائل منطقه عنوان کرد: آنچه اتفاق افتاده حکایت از پیروزی‌های متوالی ایران و دوستانش در منطقه می‌کند، شما شاهدید موصل از شر دشمنان عراق آزاد شد و به دست دولت قانونی و ملت عراق افتاد حفر که مخالفان دولت به آن دلبسته بودند آزاد شد.

وی همچنین عنوان کرد: در سوریه علیرغم توطئه‌های آمریکا و اسرائیل پیروزی‌ها سرعت گرفته و کماکان جمهوری اسلامی ایران حمایت خودش را از زنجیره مقاومت ادامه می‌دهد.

ولایتی گفت: در سوریه کسانی که تا دیروز می‌گفتند حکومت بشار اسد باید عوض شود امروز هرکدام به دنبال راهی هستند که با دولت قانونی بشار اسد مذاکره کنند.
وی افزود: این آرزو را آمریکایی‌ها باید به گور ببرند که اجازه بازرسی از مناطق حساس و نظامی ما به آنها داده نخواهد شد، این آرزو را آمریکایی‌ها باید به گور ببرند که به بهانه برجام یا هر بهانه دیگری بخواهند از تاسیسات نظامی ما بازدید کنند به هیچ وجه اجازه داده نخواهد شد، اظهارات ترامپ مصرف داخلی دارد و می‌داند در منطقه نه آبرو دارند و نه نفوذ.

وی افزود: به خصوص جمهوری اسلامی ایران که محور مقاومت است به هیچ وجه اجازه بازدید از مناطق حساس را نمی‌دهد.

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اضافه کرد: از سوی دیگر ما شاهد یک نوع از هم پاشیدگی دشمنان منطقه و عوامل آمریکا در منطقه که پشتیبان اصلی تروریست‌ها بودند، هستیم علتش هم این است که از زنجیره مقاومت ضربه خوردند و هر کدام تقصیر را گردن یکدیگر می‌اندازند.

کد خبر: 831560

وب گردی

وب گردی