نامه شهردار مشهد به وزارت کشور با تاخیر ارسال شده است

عضو شورای اسلامی شهر مشهدبا اشاره به روند انتخاب شهردار این شهر ، گفت: شورای پنجم نامه شهردار را به وزارت کشور ارسال کرده است.

محمدرضا حیدری عضو شورای اسلامی شهر مشهد در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص آخرین اخبار برای صدور حکم شهردار مشهد گفت: اخبار از سوی وزارت کشور در حال پیگیری است.

حیدری پیرامون زمان ارسال حکم گفت: معمولاً یک بازه زمانی دارد، در حقیقت یکسری مستنداتی لازم بوده است لذا با تاخیر به وزارت کشور ارسال شده است و توسط دوستان وزارت کشور پیگیری می‌شود.

منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد چندی پیش پس از ارائه گزارشهای دو نامزد راه یافته به مرحله نهایی برای به دست گرفتن سکان شهرداری مشهد «تقی زاده خامسی» را به عنوان گزینه نهایی انتخاب و معرفی کردند.

تقی‌زاده خامسی متولد 1336 در مشهد است. وی مدرک کارشناسی عمران را از نیویورک آمریکا و کارشناسی ارشد همین رشته را از دانشگاه امیرکبیر تهران اخذ کرده ‌است. طی سالهای 66 تا 71 معاون فنی و عمران استانداری خراسان بزرگ بود. خامسی همچنین در دوره فعالیت غلامحسین کرباسچی به عنوان شهردار تهران در حوزه معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمران و معاونت شهرسازی خدمت کرده است. اول شهریور ماه فعالیت رسمی 15 نماینده پنجمین دوره شورای شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد آغاز شده است.

902/900

کد خبر: 831565

وب گردی

وب گردی