پیکر شهید گمنام در ستاد نیروی زمینی سپاه تشییع و تدفین شد

ستاد نیروی زمینی سپاه ،مراسم تشییع پیکر شهید گمنام که در عملیات بدر در سال 1362 در شرق دجله به شهادت رسیده بود در میان حزن و اندوه مردم عزادار و با نثار شاخه های گل به پیکر این شهید بزرگوار از مقابل ستاد نیروی زمینی سپاه آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ، پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام در ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران تشییع و تدفین شد.
روحانیون و مسئولان لشکری و کشوری به همراه خانواده معظم شهدا و مدافعان حرم و جمعی از فرماندهان و رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است این شهید بزرگوار را تا محل تدفین شهید گمنام در تیپ یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران همراهی کردند.
مداحان و ذاکرین اهل بیت در روز شهادت امام محمد باقر علیه السلام پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مداحی و روضه خوانی کردند و مردم عزادار بر سر و سینه زدند.
سردار علی اکبر پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند و در راستای حفظ و نگهداری اسلام و کشور جان خود را فدا کردند و به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با یاد شهدای مدافع حرم اظهار کرد امروز هم پرچم اسلام در دستان جوانان ما و مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت است و شهدای این عرصه در مقابل ستم و زورگویی استکبار جهانی و تکفیری ها از مسلمانان مظلوم منطقه و اسلام دفاع می کنند.
سردار پور جمشیدیان گفت: همه ما باید سرباز ولایت باشیم و به فرمایشات حکیمانه فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای گوش فرا دهیم .
سردار نصرالله شهابی ،سردار مجید ارجمند فر و سردار هاشمعلی قاسمی از فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین و ستاد نیروی زمینی سپاه به همراه روسای نمایندگی دفتر ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در این مراسم حضور داشتند.
این مراسم با نماز جماعت بر پیکر شهید گمنام و تدفین این گل گلزار باغ امام حسین علیه السلام در حریم حسینیه شهدای تیپ ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه با شور حسینی به پایان رسید.
یگانهای سرود و موزیک سپاه پاسداران در این مراسم چندین بار با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سرودهای مذهبی و حماسی پیکر شهید گمنام را بدرقه کردند.
محوطه تدفین شهید با پرچم آرایی به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی تزیین شده بود و جایگاهی برای حضور خانواده شهدای مدافع حرم به همراه تصاویر این شهدای گرانقدر محوطه مراسم تدارک دیده شده بود.

705

کد خبر: 831616

وب گردی

وب گردی