۷۵۰ شغل در استان سمنان ایجاد شد/ سرمایه‌گذاری ۳۱۰ میلیارد تومان

محمدرضا خباز در پنجمین روز از هفته دولت در سفر به شهرستان دامغان در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: 750 شغل طی هفته دولت در استان سمنان ایجاد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار سمنان در پنجمین روز از هفته دولت با حضور در شورای اداری دامغان، ضمن بیان اینکه اشتغال زایی و رفاه محور های اصلی افتتاح پروژه های استان در هفته دولت بودند، بیان کرد: ۷۵۰شغل طی هفته دولت در استان سمنان ایجاد شد که نشان دهنده عزم دولت در راستای ایجاد شغل برای جوانان است.
وی افزود: یکی از راه های ارتقای توسعه به خصوص در حوزه اشتغال زایی، تحقق اقصاد مقاومتی است اما باید توجه داشت که این مهم منهای به‌کار گیری بخش خصوصی امکان پذیر نیست و حرکت درمسیر اقتصاد مقاومتی باید به سمت اقتصاد غیر دولتی پیش رود تا بتوانیم شغل ایجاد کنیم.
خباز ادامه د اد: تولید کنندگان بخش خصوصی برای حل مشکلات خود را از طریق ثبت نام در سامانه بهین یاب اقدام کنند که این سامانه قدم ارزشمند دولت برای حمایت و خدمت به تولید و تولید کنندگان است.
ایشان بیان کرد: تولید کنندگان با تولید خود بار بزرگی را از دوش دولت برمی دارند و باید مورد توجه و عنایت مسئولان قرار گیرند تا بتوانیم شاهد رشد باشیم.
استاندار سمنان افزود: به زبان دیگر باید گفت مدیران استان سمنان برای خدمت به سرمایه گذارن تا حدودی موفق عملکرده اند چرا که اگر غیر این بود شاهد چنین رشد اقتصادی و همچنین اشتغال زایی در استان نبودیم اما باید گفت استمرار در رویه عملکرد مهمتر از اقدامات خلق الساعه است.
امروز همچنین ۷۰ طرح نیز به صورت متمرکز افتتاح شد.

902/

کد خبر: 831634

وب گردی

وب گردی