شهید رجایی مظهر دولت کریمه بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهید رجایی مظهر دولت کریمه و به دنبال آن بود ما نیز باید به دنبال این مهم باشیم.

به گزارش ایسکانیوز مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه عصر امروز (سه‌شنبه 7 شهریور) در مجموعه فرهنگی رفاه برگزار شد.

در این مراسم اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهریور، گفت: شهریور، ماه پرخاطره‌ای است. همه شهدا کسانی هستند که مورد لطف و عنایت خداوند قرار گرفته‌اند و در مقام قرب عندربهم یرزقون شاکر نعمت شهادت هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه به تعریف مفهوم شهادت پرداخت و گفت: شهادت یک انعام الهی است و بالاترین وجهی است که می‌تواند انسان را در جاودانگی قرار دهد و به یک فرد حیات طیبه بدهد.

بادامچیان جهاد فی سبیل‌الله را مقدمه شهادت خواند و تصریح کرد: درهای جهاد را خداوند برای خواص اولیایش باز می‌کند. وقتی انسان‌ها به جایی می‌رسند که ظرفیت وجودی‌شان شایسته مقام قرب پروردگار می‌شود آن گاه زمانی است که خداوند این انعام یعنی شهادت را به آنها می‌دهد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی از شهدای مدافعین حرم، خاطرنشان کرد: شهید حججی در لحظات آخر با صلابت و استواری در مقابل دشمن ایستاد و حتی در لحظه شهادت هم نام امام حسین(ع) را فراموش نکرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شهیدشناسی یکی از مسائل مهم است، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم شهیدشناسی است که ما برنامه شهدا را بشناسیم و در راستای آن دشمن شهیدان را نیز پیدا کنیم. همچنین باید ضدارزش‌ها و بی‌ارزش‌ها را شناخت، چون شهدا به خاطر آنها جان خود را فدا کرده‌اند.

بادامچیان ضمن گرامی داشت یادبود شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: شهید رجایی مظهر دولت کریمه بود، رجایی فرد یتیمی بود که از قزوین آمد و در مدت کوتاهی به بهشت الهی رسید. رجایی به دنبال دولت کریمه بود و ما هم باید به دنبال آن باشیم و همچنین شهید باهنر نیز تمام وجودش اخلاق، صفا و صمیمیت بود.

کد خبر: 831665

وب گردی

وب گردی