نسل جدید کتاب‌های آموزشی کانون زبان ایران در راه است

بسته‌ آموزشی مقطع Elementary با رویکردی جدید از پاییز امسال در نظام آموزشی کانون زبان ایران وارد می‌شود و نخست در مراکز آموزشی استان تهران مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این بسته با هجاهای ترکیبی موضوع‌محور و فعالیت‌مدار و نیز رویکرد آموزشی ارتباط‌ محور تهیه شده است و از ویژگی‌های مهم این بسته‌ آن می‌توان به بخش‌های مربوط به تمرین‌های شنیداری و گفتاری اشاره کرد.

محتوا و ساختار این بسته‌ آموزشی نیز متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی تهیه شده است.

همچنین ایجاد تغییر‌های عمده در روش تدریس و نظام ارزشیابی عملکرد زبان‌آموزان در طول ترم از دیگر نکات قابل توجه در این بسته‌ی آموزشی است.

در همین حال روش تدریس جدید نیز به گونه‌ای است که آزادی عمل بیشتری را برای بروز خلاقیت مدرسان فراهم می‌کند. نظام جدید ارزشیابی کلاسی نیز بر اساس شاخص‌هایی دقیق تعریف شده است و هماهنگی بیشتری را در این زمینه به‌وجود می‌آورد.

بسته‌ جدید آموزشی به همت کارشناسان دفتر معاونت پژوهش و برنامه ریزی تهیه شده و بعد از گذشت 13 سال از آخرین تغییر در محتوای آموزشی مقطع Elementary وارد سیستم آموزشی کانون زبان می‌شود.

این بسته‌ آموزشی در مرحله‌ بعد، از زمستان 96 در مراکز آموزشی کانون زبان ایران در سراسر کشور نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

502

کد خبر: 831777

وب گردی

وب گردی