توقیف ۱۰ خودروی حامل ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۱۰ دستگاه خودروی تویوتا در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان اظهار داشت: ماموران انتظامی مهرستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، حین کنترل خودروهای عبوری و گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی و نقاط آلوده شهرستان به تعداد 10 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود: ماموران در بازرسی‌های انجام شده از این خودروها مقدار 19 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

وی با بیان اینکه سوخت‌های کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، تصریح کرد: راننده‌های خودروها با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منصوری تصریح کرد: قاچاق کالا و منابع ملی امروز علاوه بر آثار مخرب و خسارت‌آور اقتصادی، به عنوان یک معضل بزرگ در جوامع بین‌المللی محسوب می‌شود و این پدیده شوم موجب تضعیف اقتصاد، کاهش سرمایه‌گذاری و اشتغال در کشور و در نهایت افزایش نرخ بیکاری در جامعه می‌شود. نیروی انتظامی برخورد قاطعانه‌ای با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی دارد و نخواهد گذاشت سرمایه ملی به راحتی از کشور خارج شود.

فرمانده انتظامی مهرستان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش شهروندان و برخورد با قاچاقچیان و متخلفان، افتخاری عظیم برای پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

901

کد خبر: 831783

وب گردی

وب گردی