مدیریت بحران  کشور برای مقاوم‌سازی زندان‌ها وارد گود می شود

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت :برنامه ریزی برای مقاوم سازی زندانهای فرسوده، نامقاوم و دارای مشکلات ایمنی از مدت‌ها قبل در دستور کار سازمان مدیریت بحران کشور قرار گرفته و در همین راستا جلساتی با مسئولانی از سازمان زندان‌ها و قوه‌قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ،معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور از مشارکت این سازمان در مقاوم‌سازی هفت زندان کشور خبر داد.

محمد فرید لطیفی در این باره گفت: کارشناسان سازمان مدیریت بحران کشور اقدام به شناسایی این زندان‌ها کرده‌اند و در نهایت مبلغ یک میلیارد و 280 هزار میلیون ریال برای بازسازی، به‌سازی و ایمن ­سازی هفت زندان از محل منابع ماده 10 و 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور برای این منظور تصویب شد.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه در سال 93 ، 700 میلیارد ریال و در سال 94 نیز 800 میلیارد ریال از محل این اعتبارات برای زندان‌هایی در استان های تهران، خراسان شمالی، کرمان، اصفهان، خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است، گفت: در سال 95 نیز 70 میلیارد ریال بودجه مختص به زندان مرکزی اصفهان در نظر گرفته شده است.

لطیفی درباره پیشرفت این پروژه‌ها نیز گفت: در بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌های ما بودجه اختصاص یافته صرف امور ایمن‌سازی و مقاوم سازی در این زندان‌ها شده و سازمان زندان‌ها اعلام کرده که این بودجه صرف انجام این اقدامات شده است.

705

کد خبر: 831848

وب گردی

وب گردی